افزایش رشته گرایش‌های ریاضی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری

نشست دانشجو معلمان آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان و گروه ریاضی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین کرمان برگزار شد.

به مناسبت هفته معلم یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه نشست دانشجویان معلمان آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان کرمان و گروه ریاضی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان د رمرکز همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

 مینا جمشیدی رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین با تبریک هفته معلم به معرفی ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه دانشگاه پرداخت.

 جمشیدی وجود رشته‌های متنوع با نگاه بین رشته‌ای و هیات علمی‌های جوان را از ویژگی‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی برشمرد که منجر به تعامل پویا استادان با دانشجویان و نتایج علمی کم نظیر و دستاورد‌های ارزنده شده است.

 جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش با مهم خواندن نقش معلمان در ساختن آینده کشور آمادگی دانشگاه را برای انعقاد تفاهم نامه و همکاری‌های مشترک علمی پژوهشی اعلام کرد.

در این نشست  علیرضا ستارزاده مدیر گروه ریاضی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین نیز با تبریک هفته معلم به دانشجو معلمان، اظهار امیدواری کرد این جلسه و بازدید دانشجویان با نتایج کاربردی و ارتقا همکاری‌های علمی همراه باشد.

ستارزاده بااشاره به پذیرش دانشجوی دکتری ریاضی از سال ۱۳۹۱ در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته گفت: همکاری  محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در کنار مینا جمشیدی، فرزاد دادی پور و فرید صابری موحد مایه مباهات و افتخار گروه ریاضی دانشگاه است.

به گفته ستارزاده هم اکنون در مقاطه تحصیلات تکمیلی در رشته گرایش‌های ریاضی کاربردی - آنالیز عددی و ریاضی محض - آنالیز ریاضی از طریق کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشجو پذیرش می‌شود ضمن آنکه از مسیر شیوه نامه استعداد‌های درخشان نیز جذب دانشجو انجام می‌شود مضافا اینکه از سال آینده از طریق شیوه استاد محور نیز دانشجوی دکتری پذیرش خواهد شد.

 ستارزاده افزود: در آینده در رشته گرایش‌های علوم داده، ریاضیات مالی، داده کاوی و یادگیری ماشین نیز پذیرش دانشجو انجام خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.