برگزاری همایش ملی مدیریت و کار آفرینی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی

منظری توکلی گفت: اولین کنفرانس ملی مدیریت و کار آفرینی در مکتب شهید سلیمانی با محوریت محرومیت زدایی در منطقه جازموریان رودبار برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: اولین کنفرانس ملی مدیریت و کار آفرینی در مکتب شهید سلیمانی با محوریت محرومیت زدایی در منطقه جازموریان رودبار برگزار شد

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای روشن نمودن مکتب حاج قاسم سلیمانی و برای بررسی مدیریت و کار آفرینی شهید حاج قاسم اولین کنفرانس ملی مدیریت و کار آفرینی در مکتب شهید سلیمانی با مطالعه جازموریان را که یکی از مکان‌های کارآفرینی و مدیریت جهادی شهید حاج قاسم بود مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین گفت:به لطف خداوند ۱۲۴مقاله علمی به این کنفرانس رسید که بعداز داوری ۴مقاله برتر در این همایش سخنرانی می‌شودو۳۰مقاله به صورت پوستر و بقیه مقالات در مجموعه کتاب منتشر می‌شوند

وی افزود:کار دانشگاه این است که روش‌های علمی را برای توسعه ومحرومیت زدایی به مسئولین ارائه کنه و کار مسئولین این است که با استفاده از الگوی مدیریت و کار آفرینی شهید حاج قاسم سلیمانی نسبت به محرومیت زدایی در این منطقه صورت گیرد.

و‌ی گفت:انشاالله الگویی باشد برای سایر مناطق استان‌های کشور که برای رفع محرومیت‌ها اقدام کنند.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه همایش ملی کارآفرینی، اشتغال و محرومیت زدایی در مکتب حاج قاسم سلیمانی در بخش جازموریان گفت: یکی از فعالیت‌های مهمی که کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌دهد بحث اشتغال پایدار با درآمد ثابت است.

وی ادامه داد: در سال جاری به دستور مقام معظم رهبری محور کار ما در بحث تولید، دانش بنیان بودن آن است بنابرین به این فکر افتادیم که ما مسیر و راه علمی اشتغال را مشخص کنیم که خوشبختانه با محوریت دانشگاه آزاد امروز در منطقه محروم جازموریان شاهد برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت کارآفرینی در مکتب حاج قاسم هستیم که این اقدام در راستای شعار سال و به منظور محرومیت زدایی در دیار کریمان با محوریت جازموریان در حال انجام است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: در این همایش مسیر کار علمی و دانش بنیان بودن شغل توسط دانشگاه آزاد از طریق مقالاتی که در این زمینه به دبیرخانه همایش ارسال شده مشخص می‌شود و کمیته امداد به عنوان نهادی که بحث اصلی محرومیت زدایی را بر عهده دارد این مسیر مشخص شده علمی را دنبال می‌کند تا انشاالله بتوانیم در این منطقه شاهد برچیده شدن محرومیت باشیم.

پرورش فرماندار شهرستان رودبار جنوب در همایش ملی مدیریت و کار آفرینی شهید حاج قاسم سلیمانی در جازموریان رودبار گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مکتبی داشت که مکتب این شهید اولین بار از جنوب کرمان از همین مناطق محروم شروع شد.

وی گفت:مردم جازموریان سپاسگذار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که در دهه ۷۰مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی حاج قاسم سلیمانی هستند که توانست با اون نگاه و مکتب خود امنیت این منطقه را برقرار کند.

و در زمینه اشتغال هم پیش بینی‌های که کرده بود که بیش از ۲۰۲موتور پمپ طرح احرار در سرتاسر رودبار ایجاد کرد که در حال حاضر مردم این منطقه در حال کشاورزی هستندوهمچنین در بحث آموزش شهید حاج قاسم سلیمانی نگا‌ها را عوض کرد که امروز بهترین فرزندان رودبار درعرصه نقاط کشور با تحصیلات عالی در حال خدمت به مردم و جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در همایش ملی جازموریان گفت:در همایشی که دانشگاه آزاد و کمیته امداد در منطقه جازموریان برگزار کردند شرکت کردیم که این منطقه مستعد هست برای توسعه و پیشرفت کشاورزی اون هم در سطح بین‌المللی و مردمی سخت کوش و زحمت کش در این منطقه وجود دارد.

وی همچنین گفت: امیدوارم که این همایش‌ها بتوانند فرهنگ کار و کارآفرینی را در این منطقه توسعه بدهند و باعث بشود که سرمایه داران برای سرمایه گذاری در این منطقه سرمایه گذاری کنند و باعث پیشرفت این منطقه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار