در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور:

۲۱۱۳ مددجوی کرمانی، صاحب خانه شدند

در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی مراسم واگذاری ۲ هزارو ۱۱۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان برگزار شد.

در سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور، رئیس کمیته امداد کشور، رئیس بنیاد مسکن و وزیر راه و شهرسازی، مراسم واگذاری ۲ هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان برگزار شد.

ناصر عسکری نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: توانستیم با مساعدت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، خیرین و بنیاد علوی در سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، واحد‌های مسکونی را به مددجویان تحویل دهیم.

او افزود: از ۳هزار و ۴۱۱ واحد که طی امسال در دست اقدام داشتیم، ۲ هزار و ۱۱۳ مورد امروز به مددجویان کمیته امداد استان کرمان واگذار شد.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه دومین استان کشور در تعداد واحد‌ها بودیم، تصریح کرد: در این مراسم به صورت نمادین، ۳ کلید تقدیم ۳ مددجو شد.

او تصریح کرد: قریب به ۳ میلیارد ریال از محل مساعدت بلاعوض کمیته امداد و کمک خیران برای ساخت واحد‌ها هزینه شده است و سعی می‌کنیم با تکمیل واحد‌های باقیمانده، پایان سال آینده مددجوی فاقد مسکن در روستا‌ها نداشته باشیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به ۳ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان، ودیعه و اجاره مسکن پرداخت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار