بازتاب رونمایی از موشک بالستیک «خیبر» در رسانه‌های بیگانه

رونمایی از موشک خیبر بازتاب فراوانی را در میان کشور‌های خارجی داشت بطوریکه بعضی، آن را پاسخی به لفاظی‌های اخیر رژیم صهیونیستی دانستند.

امروز (پنجشنبه) به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، موشک «خیبر» با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع کشورمان رونمایی شد.

موشک خیبر که جدیدترین نسخه از خانواده موشک‌های خرمشهر است، موشکی با سوخت مایع با برد ۲۰۰۰ کیلومتر و سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرمی است که علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های راهبردی، از ویژگی‌های تاکتیکی نیز برخوردار است.این موشک نقطه‌زن دقیقا به هدف خورده و صدای رسانه‌های صهیونیستی را درآورد. 

در همین راستا در اولین واکنش‌های رژیم صهیونیستی وبسایت عبری ان ۱۲ نوشت: دو روز پس از تهدید ایران توسط رئیس ستاد ارتش اسرائیل، ایران یک موشک بالستیک جدید به وزن ۱.۵ تن را آزمایش کرد.

وبگاه صهیونیستی

روزنامه تایمز اسرائیل نیز با قرار دادن خبر رونمایی موشک خیبر به تیتر یک خود نوشت: ایران از موشک جدیدی با برد ۲۰۰۰ کیلومتر رونمایی کرد که می‌تواند اسرائیل را مورد هدف قرار دهد. وزیر دفاع ایران تهران در این باره گفته نسل چهارم موشک بالستیک خرمشهر به نام خیبر می‌تواند کلاهک ۱۵۰۰ کیلوگرمی را حمل کند. آزمایش این موشک چند روز پس از آن صورت گرفت که هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل و دیگر مقامات ارشد نظامی نسبت به جنگ احتمالی با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور هشدار داده بودند.

موشک ایرانی در تایمز اسرائیل

خبرگزاری آمریکایی رویترز نیز در واکنش به این رونمایی نوشت: ایران می‌گوید یک موشک بالستیک را با موفقیت آزمایش کرده است. دو روز پس از اینکه رئیس نیرو‌های نظامی اسرائیل احتمال اقدام علیه تهران را بر سر برنامه هسته‌ای اش مطرح کرد، رسانه‌های ایران خبر دادند که این کشور روز پنجشنبه یک موشک بالستیک با برد بالقوه ۲۰۰۰ کیلومتر را با موفقیت آزمایش کرده است.ایران که یکی از بزرگترین برنامه‌های موشکی در خاورمیانه را دارد، می‌گوید تسلیحاتش می‌تواند به پایگاه‌های اسرائیل و آمریکا در منطقه آسیب برساند.

خبرگزاری رویترز

 خبرگزاری فرانسوی فرانس۲۴ نیز در این خصوص نوشت: وزارت دفاع ایران روز پنجشنبه از یک موشک بالستیک جدید با برد ۲۰۰۰ کیلومتر با ظرفیت حمل کلاهک‌هایی با وزن بیش از یک تن رونمایی کرد. نام این موشک به شهر باستانی خیبر - واقع در عربستان سعودی - اشاره دارد که به دلیل نبرد سرنوشت‌ساز قرن هفتم که در آن ارتش حضرت محمد (ص) هزاران نفر از ساکنان یهودی آن را شکست داد، مشهور است. به گفته رسانه‌های دولتی، سرعت این موشک تاکتیکی با تحرک بالا «می تواند در خارج از جو به ۱۶ ماخ و در داخل جو به ۸ ماخ برسد».

خبرگزاری فرانسوی

خبرگزاری چینی سی جی تی ان نیز این رونمایی را پوشش داده و نوشت: اسرائیل، ایران را به عنوان یک تهدید جدی برای خود می‌بیند. ایران می‌گوید موشک‌های بالستیک این کشور یک نیروی بازدارنده مهم و استراتژیک علیه آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان احتمالی این کشور در منطقه است. غرب به شدت درباره پیشرفت‌های هسته‌ای ایران نگران است، روز سه‌شنبه، ژنرال ارشد اسرائیلی چشم‌انداز «اقدام» علیه ایران را مطرح کرد.

خبرگزاری سی جی تی ان

خبرگزاری عربی الجدید نیز به ویژگی‌های متحصر به فرد موشک جدید ایران پرداخته و نوشت: ایران از نسل چهارم موشک بالستیک خود «خرمشهر ۴» با نام «خیبر» رونمایی کرد که برد ۲۰۰۰ کیلومتر با کلاهک ۱۵۰۰ کیلوگرمی دارد. موشک‌های خرمشهر نیازی به سیستم هدایت و کنترل فعال جوی ندارند و به همین دلیل از حملات جنگ الکترونیک کاملا مصون هستند. ساختار ضد موشکی بیشتر در نسل جدید این موشک از دیگر ویژگی‌های این موشک است که باعث شده پرتابگر آن با سرعت بیشتری حرکت کند.

خبرگزاری عربی الجدید

میدل ایست آنلاین نیز با فضاسازی رسانه‌ای سعی کرد رونمایی از این موشک را به امنیت منطقه ربط دهد. او در این خصوص ادعا کرد: ایران از نسل چهارم موشک بالستیک خود خرمشهر با نام خیبر با برد ۲۰۰۰ کیلومتر با کلاهک به وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم  رونمایی کرد. زرادخانه ایران همچنان تهدیدی برای منطقه به ویژه اسرائیل است.

میدل ایست آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
درود و وقت بخیر
دوستانی که میگین ما با تجهیز ساختن نیرو های حزب الله در فلسطین دهنه اسرائیل رو سرویس کردیم در مقابله ترور کردنه دانشمندان و انجام عملیات ها مردمه ما مهم نیستن؟ اونا اومدن به خوده ما ضربه زدن به طوره مستقیم بعد ما با نیرو های حزب الله از طریقه اونا ضربه وارد کردیم بعد میگین دهنشونو سرویس کردیم الان نقشه اشغال فلسطین رو در سال ها نگاه کنین کی فلسطین دوباره خاکشو پس گرفته؟کله فلسطین دستشونه
نظره همه ام محترمه،آدم هیچوقت برای کشورها دشمنش آرزو و طلبه مرگ کنه براشون هی میگین مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ماشاالله حذب الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
تا امنیت نباشه همه چی زرشک اول امنیت ،،در سایه امنیت کار اقتصادی میشه کرد بایستی اونهایی که دل به غرب بسته اند با همین اقا خیبر بفرستیشون خدمت غربی ها تا با هم زغال شن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی اقتدار
۲۳:۱۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
اقتدار بازدارنده ای جان ای جان
Iran (Islamic Republic of)
عابدی
۲۰:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
افرین برمتفکران ونواوران ارتش اسلام ومقابله کنندگان باکفارومستکبران انشاالادراینده نه چندان دوراسرائیل مستکبروحامیان فاسدغربیش ازبین خواهند رفت به خواست حق تعالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
پهباد .موشک .ججت جنگی و سلاح های متنوع وهمچنین دانش هسته ای و تولیدات صنعتی وساخت کالاهای به روز وصنعت هوا فضا و غیره همه وهمه از ملزومات بوده وحتما جوانان باه ش ما توان ارتقا وپیشبرد انها را دارند .اما چیزی که به نظر میرسد از ان غافلیم دروس وطن پرستی واتحاد مردم کشور و تفاوت لهجه ها وگویش های تمامی استان های ما که همگی از زبان باستانی پهلوی ودری سرچشمه گرفته اند و دانش بررسی مسائل سیاسی وپروپاگاندای دشمنان برای تشتت مردم و خدمات دولت ها واحیانا انتقاد درست از اشتباهات مسئولین بزرگترین اسلحهه است که باید به ان توجه کرد
Iran (Islamic Republic of)
مهران فر
۱۵:۵۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
ایران پیروز منظقه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۲۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
دمتون گرم از این همه پیشرفت نظامی،یه کم هم به فکر معیشت مردم و تورم سرسام آور باشید و دست دزدان و کوتاه کنید و به درخواست های مدنی و اجتماعی مردم هم اهمیت بدید تا مردم بیشتر پشتتون وایسن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۵۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
زراد خانه تسلیحات ایران، باید باید جهنم به تمام معنی کلمه، بدخواهان ملت ایزان بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
اسراییل مانند سگی میمونه که جلو صاحبش واق واق میکنه ولی میترسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
معلوم نی چقدر پول واسه خریدش دادن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
الحمدلله
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۰۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
این موشک اصلا جدید نیست حداقل مال پنج سال پیشه منتها نیاز نمیبینن سلاح هایی جدید رو نشون بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
حد و حدود سال قبل هایپر سونیک ازمایش کرد سردار اسلام حاجی زاده صحبت میکرد ندیدی
Iran (Islamic Republic of)
احمد رضا طیبی
۱۱:۰۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
ناز شصتتون ، #ایرانی باهوش باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
افتخاراست برای مابه کوری دشمنان زندبادایران
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۱۰:۴۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
به گفته اندیشکده های کشورهای غربی کمتر ۷ سال تا جنگ جهانی مونده دوستان منم هم دلخوشی از اوضاع اقتصادی ندارم اما باید تحمل کنیم روزهای بدی در انتظار همه ما خواهد بود باید از نظر نظامی به خودمون متکی باشیم والا یک روز کشور ما رو شخم میزنن
باید به حکومت اعتماد کنیم درسته کمبود هست ولی راه درستی را داریم میریم
Iran (Islamic Republic of)
Naimeh
۰۹:۴۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
درود بر ایران و ایرانی ، سرافراز و پاینده باشی ای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
همش دروغه
کشوری که هنوز از اسلحه انفرادی ژ۳ و کلاش ۷۰ سال پیش استفاده میکنه
کشوری که تجهیزات مرزبانانش با بسیج محله یکیه
کشوری که توان مقابله با ارتش کلاسیک همطراز رو نداره و فقط مثه طالبان چریکی میجنگه به چه دردی میخوره؟
بزرگترین افتخار ما اینه با صدام در جنگ ۸ ساله مساوی کردیم
صدامی که در عرض ۲ هفته از آمریکا شکست خورد و اعدامش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
دقیقا...باید از ارتشیا که با سلاح و مهمات سر و کار دارن بپرسین که چه خبره تو مملکت
فردا گندش درمیاد همینم ماکت بوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
بیش از همه اینها چیزی که من رو جذب کرد رنگ موشک هست آیا انتخاب رنگ زرد و مشکی پیام خاصی برای دشمنان ایران داره این رنگ من رو یاد رادیو اکتیو میندازه یعنی این موشک قابلیت حمل کلاهک هسته ای رو داره یا آیا؟ ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کرده و قدرت باز دارندگی ایران بقدری بالا رفته که کسی جرات نداره بگه بالای چشمت ابرو هست
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۰:۲۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
آفرین به دقت شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
دمتون گرم شادمون کردید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۱۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
گردن طالبان وحشی رو باید با این موشکها خرد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام،ماشاءالله لاحول ولا قوت الا بالله علی العظیم .کور شووووند ...دشمنان ایران اسلامی وشیعه ناب محمدی،الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
آب بریزید جای سوختگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
پیشنهاد حقیر اینکه سپاه و ارتش جان بر کف برنامه ای حساب شده و کارشناسی شده آماده اجرا برای چنین روزی در نظر داشته باشند که تمام نقاط حساس نظامی وحتی .فرودگاها ونیرگاه ها وتمام تاسیسات شهرهای لازم را به کلی نابود کند.همزمان با تخریب مرز بعضی از نقاط استراتژیک رژیم اشغالگر راه نفوذ برای حمله ی فلسطینی ها و حزب الله لبنان و هر ایرانی که خودش را به آن عرض مقدس برساند محیا باشد.باید دقیقامعلوم باشد.درصورت اشتباه محاسباتی رژیم کودک کش چند ساعت دیگر این غده سرطانی وفرزند نا مشروع به کلی نابود می شود.انشاالله.چقدر به خود افتخار می کنیم .به حمایت ازمظلومین جهان.خصوصا فلسطینیان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
کور شود هر کس که پیشرفت ایران را نبیند .
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ شهید تهرانی مقدم
۲۳:۰۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
چوب را که برداری ، گربه دزده حساب کار میاد دستش
Iran (Islamic Republic of)
حاج قاسم
۲۲:۳۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
ملت زیر بار گرونی تورم بیکاری دارن له میشن اینا به فکر موشک در کردن هستن شما اگه راست میگی آسایش و رفاه بردرست کن برا مردم
یه عده هم ک دستشون تو جیب دولته اینجا بح بح چه چح راه میندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
آیا شما در ناامنی میتونی غذا بخوری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
یکم جاهایی که داعش اومده رو ببین یا چطور یه تور بری سوریه ببینی تا قدر عافیت بدونی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۰۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
چ ربطی داشت منم خداشاهده کارگرم و حقوق برج اسفند حالا دادن اون هم نصف ولی توان نظامی و موشکی و اقتصاد جدا از هم هستن.نظامی کار نظامی میکنه و وزیر دفاع و وزیر اقتصاد هر کدوم یه کاری دارن.پلیس رانندگی کارش جدا از پلیس امنیت هست .هر کسی کارش جداستتتتتتتتت اشوب به پا نکنید و برید سرچ کنید سال 92 چ اتفاقی افتاده ک همین نظامی ها و رهبر چکار کردن که الان در امنیت هستیم .الانم یه عده بگن دروغ هس خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
۲۲:۳۳شما اسمت رو عوض کن لیاقت می خواهد این نام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
در این دنیای وحشی برای رسیدن به امنیت و عدالت و رفع ظلم از مظلومین هیچ راهی جز قوی شدن وجود ندارد، همه ادعاهای دهان پر کن حقوق بشری و دمکراسی و قانون وووو کشکه، ضعیف در دنیای فعلی ما پامال است باید قوی شد باید قوی شد باید قوی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
اول ایمان به خدا وبا یاد ائمه و بعد شهامت و عقل و اراده وبعد تکنولوژی دافاعی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام علیکم

از کی تا بحال ما روی سلاح هایمان نام قلعه دشمنانمان را می گذاریم؟

لطفا نام کامل آن یعنی ( خیبرشکن ) را قید نمایید که یادآور شکست درب قلعه آمال و آرزوهای صهیونیست ها بدست مولای متقیان است.

سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
نصرالله‌نامی
۲۲:۰۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
الله‌اکبر.هی‌جانم‌بنازمت‌.تاکور‌بشه‌چشم‌حسودها‌.اول‌وطن‌فروشها‌وبعد‌دشمن‌خارجیها
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
ماشالاه درسته گرانی کمر مردم شکسته ولی امنیت نضامی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
پایدار باشی ای ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
این موشک بخوره تو سر این صاحب خانه های ظالم که هیچ بویی از انسانیت نبردن.اسرائیل پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
اگر صاحب خونه خونه شو به تو اجاره نمی‌داد تو توی بیابون زندگی میکردی ؟!؟نفرین ناحق به خودت برمیگرده وبدتر هم آواره میشی .تو حسودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
درود بر ایران و ایرانی غیرتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
ماشاءالله،واقعا خداقوت بهتون،دمتون گرم،تا چشم دشمنان ایران در بیاد
ماشاءالله♥️♥️♥️
#نابودی-اسرائیل-به پلک زدنِ رهبرم سیدعلی بستگی دارد♥️♥️♥️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
قسم به قدس که # روز فتح نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
شما هم شدی از کربلا تا قدس ....۸سال تحمیل بدبختی جناب جنگ طلب...در جنگ چه روز یا شب یا ساعت خوشسیست که به طبل می کوبید ....
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۲۰:۴۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
جز موشک دیگر نه حرفی نه برنامه ای نه مژده ای ونه امیدی ونه آرزویی دراین کشورنمانده.وای خدایا به این ملت رحم کن تکرارفلسطین وموشک روح وروان ملت رانابودکرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
وقتی ما تو اوج تحریم میتونیم با تکیه به توان داخلی یه همچین شاهکاری بسازیم
قطعا میتونیم توی زمینه های دیگه # شگفتی ساز بشیم
#ایران قوی
Iran (Islamic Republic of)
گم نام
۲۰:۰۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
موشک های ایران تهدید برای کسی است که دشمن ایران است ،برای همسایگان ،،یعنی دوستان ایران تهدیدی نیستن بلکه کمکی هم است،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
اسرائیل حریف غزه نمیشه، غلط میکنه بخواد راجع به ما حرف بزنه عمل که هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
خوبه دست مریزاد کار بزرگیه ولی هنوز کمه باید تهدید ها به صفر برسند که حتی کشوری حتی تو دهنش نچرخه به کشور مون حمله کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
قدرت انفجارخیبر
یا
حقوق ۸تومنی یه کارگر که ۴ تومنش برای اجاره کردن بدترین خونه که ۴تومن براش بمونه برای خرج یکماه پر تلاطم
که محکومه به نخوردن گوشت ،خوردن بدترین برنج هندی
حق نداشتن مریض شدن و فکر نکنم یه ماشین رد خارج هم داشته باشه که اگه هم داره خیلی باید مواظب باشه به خرج نیوفته که اگه بوی مکانیکی فهمید حداقل ۲ تو من از ۴ تومنه پریده.
ببینید خیبر سازا چیکار کردن با نسل ایرانی که مرد ایرانی باید شرمنده زن وبچش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
پیشنهاد برادرانه ی بنده به کارگر عزیز این هست که به شهر یا روستای خودشون برگردند تا مجبور به پرداخت چهار میلیون اجاره نباشند ، خدا رو شکر به برکت جمهوری اسلامی تقریبا تمامی شهرها و روستاهای کوچک مملکت دارای آب و برق و گاز و جاده شده اند ، خود من از تهران به روستای خودمون برگشتم و الانه خیلی از مایحتاج خانواده ام مثل مرغ و تخم مرغ رو خودم تولید میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۰:۳۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
شهر و روستای کوچک که کار وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
تا امنیت نظامی برقرار نباشه امنیت اقتصادی و روانی میسر نمیشه
#ایران قوی
Iran (Islamic Republic of)
م.ح.مردانی
۲۲:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام بر عزیزان دلم...ما هم توی همین مملکت زندگی می‌کنیم ...زندگی همیشه سخته ...ولی گاهی اوقات سخت تر...همین قدر که همه چی هست ولو گرون بازم جای شکر دارد که مثل زمان جنگ نگرانی دیگه ای علاوه بر گرونی نداریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
آیا در ناامنی میتونی یک تکه نان خشک بخوری؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۲:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
شازده، اینکه تو آلبانی قحطی افتاده و از گشنگی به یونجه خوری رسیدین به ما ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
خوش بحالتون شکماتون سیره با این چیزا حال میکنید،الان یک عده ای میگن همه چیز نون نمیشه،والله نون زن و زندگی پول کار ،پس زندگی چیه،حقوق کارگر را چقدر زیاد کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
اقا چرا قیمه ها را میریزی تو ماست ها
مسئله امنیت یک متولی داره که تا حدود زیاد موفق عمل کردن و مسئله اقتصاد متولی دیگری که انصافا خیلی ضعیف عمل کردند واین دلیل نمیشه که چون از نظر اقتصادی ضعیف هستیم بخواهید امنیت را زیر سوال ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
بازتااااااااب زندگی مردم در رسانه ها بیگانه چرا نمیزارید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۰۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
ان شالله معیشت مردممم عالی بشه... درود ب امام زمانم... رهبر نازنینم سلامتی هردو اماممون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
دست نیروهای هوافضای سپاه دردنکه.زنده بادوطن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
برادر این موشک برای هوا وضا وزازت دفاعه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۴۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
موشک عالیه،تو رو خدا به فکر مردم از نظر اجاره خانه و مواد غذایی باشید.ما داریم زیر دست وپا،له میشیم
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۲۲:۱۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
وقتی مردم به همدیگه رحم نمیکنن و به فکر همدیگه نیستن،انتظار نداشته باش فلان وزیر یا مدیر به فکر مردم باشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
منم نظر شایان تایید میکنم

اقا مجتبی اصل انصاف و مروت خود مردم در حق همدیگه هس ک متاسفانه بعضی هموطنان ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
درود بر رزمندگان اسلام
مرگ بر اسراییل
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
واعدوالهم ماستطعتم من قوه
زنده بادایران قوی.
به کوری چشم دشمنان سرزمینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام ودورود به روح بلند امام راحل..مقام معظم رهبری. شهدای اسلام از صدر گرفته تا بحال.....
جواب دشمن همین بس..ازرونمایی این گونه موشک ها..
زمان بزن دررو دیگه؟ تمام شد..ایران ایران زمان جنگ تحمیلی نیست. با دیدن این گونه موشک ها به خودم وکشورم و رهبری معظم انقلاب افتخار میکنم...من خودم چهار بار به جبهه حق علیه باطل اعزام شدم ...اگر دشمن از برنامه موشکی ایران ترس نداشت تا.بحال خیلی کارها می کرد...درود وسلام به .انهایکه در برنامه های نظامی کشور را بی نیاز می کنند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
الهی که خدا یاریاورشان باشد رزمنده عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
تا کور بشن تمام کساییی که نمیتونن ایران قوی رو ببینن
اول اون وطن فروشا کور شن بعد خارجی ها

تویی که میخوایی با یه روسری سر نکردن عزت ایران رو خراب کنی
نگاه کن عزت یعنی این پس فعلا برو علفت رو بخور
Iran (Islamic Republic of)
عقیل غلامی
۰۱:۱۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
خدا لعنت به اون کسی که حجاب رارعایت نمیکند بخاطر شهدا ما شرمنده ایم اون دختر پدرمادر ش نمیدونه میاد خیابان چه کاراشتباهی میکنه بابا کشور ما گرانی هست مشگلات داریم باید جلوی اجنوی جماعت حجاب از،سر برداریم باکی داری لج میکنی اینها که توخارج زندگی میکنن سالم اینقدر بدبختی دارن بخاطر ملت ما راخراب کنن تورسانه هاشون چیزی از تبعیض ونژاد پرستی حرفی نمیزنن فقط خدا به دادملت مابرسه راه درست انتخاب کنن۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
برای اینکه دشمنان ایران و ایرانی بدانند که ما با امنیت کشورمان با کسی شوخی نداریم باید حسن روحانی را با طناب به این موشک می بستند وبعد شلیک می کردن تا دشمنان بدانند که خائنین جای در ایران نخواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
پارازیت
۰۰:۵۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
کی فهم اینو پیدا میکنید مثل آدمیزاد با دنیا حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
جنس طنابش چی باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
کاربر پارازیت
رژیم صهیونیست غده سرطان سگ هاری است که زبان آدمی زاد نمی‌فهمد
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۳۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
بهتره دست از تحریم و تحدید و تخریب بردارید و مثل عربستان بیایید برای دوستی خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
چشم دشمنان کور و زبانشان لال ان شاءالله
ماشاالله و هزار الله اکبر به این همه پیشرفت نظامی
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
ماشاءالله و ماشاءالله به عفت کلام شماهم .
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۱۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
رویترز گفته :ایران می‌تواند با این موشکها به تاسیسات اسرائیل آسیب برساند !!!
من‌ اصلاح میکنم :
ایران با این موشکها تاسیسات اسرائیل را به خاکستر مبدل خواهد کرد. مراکز فرماندهی و ساختمان کثیف و متعفن نخست وزیری اسرائیل را شخم خواهد زد و صهیونیست‌ها را همچون تکه های نجاست ،در زمین دفن خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
سگ در مقابل این صیهونیستهای خونخوار پاک محسوب میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
درود بر شما احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
اسراییل تا حالا ۷ میلیون بار به ایران و ایرانی حمله کرده ایران جرات مقابله نداره
خرابکاری تاسیسات نطنز و ویروس استاکس نت
ترور دانشمندان هسته ای و فخری زاده
ترور سردار الله دادی و جهاد مغنیه
سرقت مدارک هسته ای
سرقت مدارک فضایی
ترغیب غرب به خروج از برجام و تحریم ایران
حملات هفتگی به ایران در سوریه
دیگه چیکار باید بکنه که ما جواب بدیم؟
ما فقط مفت حرف میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
مرتض
۰۳:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
با خاک یکسان میکند یعنی شخم میزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی کلاً 3 تا عملیات تروریستی در ایران داشته
ولی در عوض ماهم برای پاسخ فلسطینی ها و حزب الله لبنان رو مجهز ساختیم که کلی صهیونیست به درک واصل شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
ماشاءالله
الله اکبر.
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۴:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
عالیه درود بر نیروهای قدرتمند ایران
دمشان گرم
مردم‌پشتشان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
تا در بیاد چشاشون
آخرین اخبار