تاکید دستگاه قضا بر تکمیل پروژه صاروج در کرمان

رئیس کل دادگستری کرمان بر تکمیل پروژه صاروج پارس بر مبنای همکاری و همراهی مسئولان با سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی گفت: در دستگاه قضایی مشتاق هستیم که از فعالیت های تمامی مجموعه ها حمایت کنیم و بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که دستگاه ها در اجرای وظایف قانونی خود موفق تر عمل کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان  بیان کرد: دستگاه قضایی استان کرمان طی سال های اخیر در حوزه اشتغال و تولید هر امکانی را که در اختیار داشته است، سخاوتمندانه در اختیار قرار داده است تا در حوزه اقتصاد، تولید، اشتغال و عمران استان گام های بلندتری برداشته شود.

او  بر همفکری و هماهنگی به منظور پیشبرد اهداف مشترک در مسیر توسعه استان تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی، دنبال منزوی کردن ایران هستند و برای نیل به این اهداف شوم خود در حوزه سرمایه گذاری های خارجی در بین سرمایه گذاران رعب و وحشت ایجاد می کنند تا جرات نکنند وارد ایران شده و سرمایه گذاری کنند و توطئه های تبلیغاتی و تحریم ها نیز در همین راستا بر کشور تحمیل می شود و به منظور خنثی کردن این توطئه ها باید در کشور به گونه ای عمل کنیم که اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی بیش از پیش جلب شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، بهره برداری از پروژه های بزرگ در دست احداث را موجب توسعه امیدواری و نشاط مردم و جوانان دانست و گفت: هزینه کردن برای تکمیل پروژه ها که منجر به امید آفرینی در بین مردم شود، هزینه نیست و نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود و در آینده محصول شیرین آن را در دستگاه قضایی، اجرایی و ... خواهیم دید و با افتتاح این پروژه ها مشارکت اجتماعی مردم در اجرای سایر پروژه ها  نیز توسعه می یابد.

او بر تکمیل پروژه صاروج پارس بر مبنای همکاری و همراهی مسئولان با سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد و گفت: در پروژه صاروج پارس موضوع حیثیت جمهوری اسلامی ایران در میان است و با توجه به اینکه سرمایه گذاران خارجی این پروژه مدام در حال آمد و رفتن هستند، نباید کاری کرد که از سرمایه گذاری در استان کرمان و کشور منصرف شوند.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه ارتباطات خوب فرهنگی و اجتماعی بین ایران و سرمایه گذار خارجی پروژه صاروج پارس وجود دارد، گفت: دستگاه قضایی استان کرمان همواره برای رفع مشکلات این پروژه پای کار بوده و وقت زیادی صرف شده که این پروژه بتواند در کرمان به بهره برداری برسد.

او ضمن تاکید بر این مطلب که اعضای شورای شهر باید صرفه و صلاح شهرداری و مردم را مد نظر قرار دهند، بیان کرد: در رابطه با اجرای تعهدات شهرداری در قرارداد پروژه صاروج پارس باید به نحوی اقدام شود که روند تکمیل این پروژه در سریع ترین زمان ممکن ادامه یابد؛ زیرا هر چه این پروژه به طول بیانجامد جز ضرر، رهاوردی برای طرفین سرمایه گذاری ندارد و جلوی ضرر از هر جا گرفته شود، منفعت است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: از سوی دیگر باید توجه داشت که پروژه صاروج پارس یک نیاز برای شهر کرمان است؛ زیرا با بهره برداری از این پروژه در قلب شهر کرمان پارکینیگی امن و استاندارد وجود خواهد داشت که ۲ هزار خودرو می توانند از آن استفاده کنند و با بهره برداری کامل از آن می توان فرهنگ استفاده از پارکینگ را نیز در شهر کرمان توسعه داد.

او  گفت: مردم باید بدانند که پروژه صاروج پارس تنها در پارکینگ خلاصه نمی شود و در حقیقت یک مجتمع مفرح و تجاری است که نیازهای تمامی سنین در آن دیده شده است و  از این رو باید دست به دست هم دهیم تا سریع تر نتیجه دهد و در مسیر حمایت از اجرای این پروژه باید بر مبنای آینده نگری اقدام کرد تا با ایجاد رغبت در بین سایر سرمایه گذاران، زمینه جلب سرمایه گذاری های جدید به منظور رفع مشکلات موجود شهر از جمله در حوزه های ترافیکی، اقتصادی و ... فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار