گازرسانی به پنج روستای اشنویه

با حضور استاندار آذربایجان غربی طرح گازرسانی به پنج روستای تابعه شهرستان اشنویه به بهره‌برداری رسید.

استاندار آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از گازرسانی به پنج روستای تابعه شهرستان اشنویه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه گازرسانی به روستا‌ها گفت: تا پایان امسال، همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار و این منطقه به اصطلاح سبز خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان افزود: گاز از نعمت‌های ارزشمندی است که به برکت جمهوری اسلامی مردم اقصی نقاط کشور از آن برخوردارند و در اشنویه این برخورداری به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه به مناطق مرزی و کمتر برخوردار است و در همین راستا توسعه خدمات رسانی به روستاییان در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

معتمدیان ادامه داد: یکی از مطالبات جدی در این منطقه آب آشامیدنی است که تلاش می‌کنیم روستا‌ها و مناطقی که برخوردار نیستند، در حداقل زمان از نعمت آب شرب سالم برخوردار شوند.

تا پایان دولت سیزدهم ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: تا پایان این دولت، علاوه بر برنامه‌های گذشته ۶۰۰ روستا هم در استان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

معتمدیان گفت: اشنویه از شهرستان‌های برخوردار در برخی شاخص‌ها از جمله راه روستایی و برق رسانی است که امیدواریم این برخورداری به بخش‌های دیگر هم تسری یابد.

وی یادآور شد: البته عقب افتادگی هم داریم و رفع آن‌ها از اولویت‌هاست که ایجاد فضای آموزشی از جمله آن‌ها بوده و برای این امر برنامه ریزی کرده‌ایم.

معتمدیان تاکید کرد: برخی طرح‌های شهرستان شامل سد چپرآباد و بیمارستان اشنویه هم در ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: گازرسانی به پنج روستای با صرف اعتباری حدود ۶۶ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید.

علیرضا شیخی ادامه داد: در حال حاضر ۵۳ روستای اشنویه از نعمت گاز طبیعی برخوردار است که امیدواریم تا پایان امسال این رقم به همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار جمعیت برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.