١٠٠٠ جلد کتاب داستان به کودکان ٨ روستای قم اهدا شد

مدیر کانون خادمیاران رضوی استان قم گفت: همزمان با دهه کرامت حدود هزار جلد کتاب داستان در میان کودکان دبستانی ٨ روستای قم توزیع شده است.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کانون کتاب و کتاب‌خوانی خادمیاری رضوی قم در مسجد جوادالائمه (ع) خیابان شهید عطاران، از اجرای طرح گنجینه اهدای کتاب به کودکان روستا‌های محروم با همکاری کانون مدافعان زینبی خبر داد.

مدیر کانون خادمیاران رضوی استان قم گفت: در مرحله اول این طرح به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع) حدود هزار جلد کتاب داستان در دبستان‌های دخترانه و پسرانه روستا‌های شهرستان جعفرآباد از جمله حیدرآباد، جعفرآباد، عسگرلو، باقرآباد، شریف آباد، پستکان، الویرآباد و علی آباد انقلاب توزیع شده است.

حجت‌الاسلام تکیه‌ای نسبت به تداوم اجرای این طرح ابراز امیدواری کرد و با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، عنوان کرد: کتاب «من و کتاب» که به بررسی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره کتاب‌خوانی پرداخته است، محتوای خوبی برای تشویق به امر کتاب‌خوانی دارد و پیشنهاد می‌کنم افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند این کتاب را مطالعه کنند.

مدیر کانون خادمیاران رضوی استان قم گفت: اهدای کتاب، سیره و سنت پسندیده علمای دین و اهل علم است و کانون کتاب این کار ارزشمند را بعد از مدت‌ها احیا کرده، اما این کار نباید در حد اهدای کتاب باقی بماند، بلکه باید نتیجه مطالعه جامعه هدف و اجرای نهضت مطالعه از سوی کانون پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.