اعزام نخستین گروه حجاج کاروان‌های مدینه بعد خراسان‌رضوی

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: نخستین گروه از حجاج کاروان‌های مدینه، صبح امروز به جده اعزام شدند و در روز‌های ۱۸ و ۱۹ خردادماه نیز به تفکیک ۴۷۲ و ۴۸۹ زائر در قالب ۱۱ پرواز به مدینه اعزام می‌شوند.

حجعباس خداشناس مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از مجموع ۱۱ هزار و ۴۳۱ زائر اعزامی از خراسان رضوی و شمالی تاکنون ۳۳۲۴ نفر در قالب کاروان‌های مدینه قبل به عربستان اعزام شده‌اند و در روز‌های ۱۸ و ۱۹ خردادماه نیز به تفکیک ۴۷۲ و ۴۸۹ زائر در قالب ۱۱ پرواز به مدینه اعزام می‌شوند.

او افزود: آخرین گروه حجاج کاروان‌های مدینه قبل همزمان با ۲۰ خردادماه در قالب پنج پرواز در دو گروه با پرواز‌های شماره ۱۷۳۲ در ساعت ۶ صبح به تعداد ۲۵۷ نفر و با پرواز شماره ۱۷۲۶ در ساعت ۱۷:۲۰ مشهد را به مقصد مدینه ترک می‌کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه نخستین گروه اعزامی حجاج کاروان‌های مدینه بعد، از امروز، ۱۷ خردادماه آغاز شده است و ۲۱۳ نفر از زائران با پرواز شماره ۱۷۷۰ در ساعت ۶:۴۰ به سرزمین وحی اعزام شدند، ادامه داد: ۲۵۸ نفر از حجاج نیز در ساعت ۱۹:۳۰ با پرواز ۱۷۷۲ مشهد را به مقصد جده ترک می‌کنند و اعزام حجاج کاروان‌های مدینه بعد تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.