استقبال کم نظیر از همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه آزاد ماکو

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین همایش‌های پیاده روی در شمالغرب کشور ثبت شد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو با عنوان صبح و نشاط با استقبال کم نظیر و ده‌ها هزار نفری شهروندان منطقه برگزار شد و این همایش ورزشی به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین همایش‌های پیاده روی در شمالغرب کشور ثبت شد.

صبح امروز جمعه شهروندان شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران به همراه خانواده از پارک شادی حرکت خود را آغاز و مسیر ۵ کیلومتری را با عبور از ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در نقاظ مختلف روبروی دانشگاه پیام نور به اتمام رساندند.

پخش مستقیم برنامه از شبکه‌های استان آذربایجان غربی و شبکه سه و حضور چشم گیر خانواده‌ها بخصوص بانوان و کودکان با شوز و نشاط خاص و نیز اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران منطقه، حضور نخبگان ورزشی و دانشگاهی و مسئولین با لباس ورزشی در این مراسم جلوه‌ای از حضور و نشاط را به نماش گذاشت.

در پایان همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو دلوین مکاری ۳ ساله از بازرگان و  حسن حمیدی‌نژاد ۴۱ ساله از بورالان به عنوان برندگان خوش شانس همایش پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو انتخاب شدند و قرعه کشی ۵۵ دستگاه دوچرخه و ۲۰ کمک هزینه سفر زیارتی و ده ها پیراهن ورزشی نیز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.