اختصاص ۲۴۰ میلیارد تومان برای بازنگری طرح هادی در روستاهای آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: برای بازنگری طرح هادی در روستاهای آذربایجان‌غربی ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

جعفر برزگر  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در سفر به بوکان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازنگری طرح هادی روستایی در استان گفت:  امسال ۲۴۰ میلیارد تومان برای بازنگری طرح هادی روستایی در ۲۳۰ روستای استان اختصاص یافته است. 

جعفر برزگر افزود: در این ارتباط تاکنون بازنگری طرح هادی ۱۸۰ روستا که نیاز به توسعه داشتند و افق ۱۰ ساله آن‌ها به پایان رسیده بود، انجام شده است.

برزگر اظهار کرد: با اجرای طرح‌های هادی روستایی، امسال شاخص استانی نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش نشان می‌دهد و این شاخص به ۴۰ درصد رسید.

وی تصریح کرد: این طرح به منظور ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت فیزیکی روستا و نیز ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستائیان با استفاده از اعتبارات سالانه عمران و نوسازی روستا‌ها و مشارکت جدی و مؤثر روستائیان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: از مهمترین اقدامات در اجرای این طرح می‌توان به احداث و اصلاح شبکه معابر، میادین و محل تجمع، پیاده رو سازی، ایجاد فضای سبز و اصلاح شبکه دفع آب‌های سطحی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.