سرهنگ پاسدار حیاتی:

گروه‌های جهادی برای حل مشکل کم‌آبی در کازرون پیش قدم شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از لوله کشی و آبرسانی تانکر آب برای رفع کم آبی تابستان در این شهرستان به همت گروه‌های جهادی خبر داد.

 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان کرد: با همکاری اداره آبفا و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها در این شهرستان با محوریت گروه‌های جهادی در تابستان تلاش برای رفع کم آبی ادامه دارد.

 او ادامه داد: در جلسه هم اندیشی با بخش‌های مرتبط ناحیه و اداره آبفا شهرستان کازرون برای مطالبه گری مردم مصوب شد پمپ آب برای روستای حسن آباد از توابع بخش جره و بالاده این شهرستان در اسرع وقت خریداری و نصب شود.

سرهنگ حیاتی تصریح کرد: در مصوبه دیگر با اداره آبفا شهرستان کازرون قرار شد ۴۰۰ متر لوله برای حل مشکل روستا‌های قلات نیلو، عرب و هلک دهستان فامور بخش جره و بالاده خریداری شود و گروه‌های جهادی سپاه با همکاری یکی از ارگان‌های نظامی مستقر در شهرستان برای کندن حفره با بیل مکانیکی اقدام و مشکل آب مردم این ۳ روستا را حل کنند.

او گفت: در ادامه تلاش برای رفع کم آبی در مناطقی از شهرستان کازرون، همچون روستای تنگ مناره و بناف از بخش کنارتخته و کمارج قرار شده اداره آبفا با توجه به مشکل کم آبی در فصل تابستان با تانکر آبرسان مشکلات این ۲ روستا که مطالبه مردم است را حل کند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: با توافق اداره آبفا و سپاه ناحیه کازرون قرار شد فهرست طرح‌های در دست اجرا برای کمک قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) به بسیج سازندگی سپاه ارسال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار