برپایی حسینیه کتاب محور کودکان در ارومیه

«حسینیه کودکان عاشورایی» با محوریت کتاب از امشب در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برپا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حسینی و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی بین کودکان و نوجوانان، «حسینیه کودکان عاشورایی» با محوریت کتاب، در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان ارومیه برپا می‌شود .

خدیجه معصومی اظهار کرد: «حسینیه کودکان عاشورایی» به همت این اداره‌کل و با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت ماه محرم و امام حسین (ع) برای دومین سال متوالی، میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تأثیر واقعه عاشورا در تاریخ اسلام و لزوم تببین حقایق قیام حسینی، این حسینیه از ۲۸ تیرماه به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۰:۳۰ در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان ارومیه با هدف ترویج و انتقال فرهنگ عاشورایی بین کودکان و نوجوانان، معرفی شخصیت شهدای کربلا، آشنایی با سیره و زندگی حضرت امام حسین (ع)، تبیین قیام عاشورا و ... برپا خواهد بود.

به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، نقاشی، جمع خوانی کتاب، شعرخوانی، قصه‌گویی، مسابقه، معرفی کتاب، اوریگامی، بازنمایی منابع با محوریت ماه محرم و عاشورای حسینی، ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی و سایر برنامه‌های کتاب محور از برنامه‌های پیش بینی شده ویژه کودکان و نوجوانان میباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.