۲۳۴ معتاد متجاهر در شهر مشهد جمع‌آوری شدند

فرمانده انتظامی مشهد از جمع‌آوری ۲۳۴ معتاد متجاهر و کارتن خواب در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در شمال و شرق شهر مشهد، مطابق با دستورالعمل‌های مصوب عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح که با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری شهرداری مشهد به مدت ۲۴ ساعت در محدوده بلوار بابانظر، بلوار شهید میرزایی، محله دروی، میدان امام حسین (ع) و محله اسماعیل‌آباد عملیاتی شد، ۲۳۴ معتاد متجاهر و کارتن خواب پس از جمع‌آوری و به کمپ "ماده ۱۶ دولت" منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

نگهبان با اشاره به رابطه مستقیم طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر با کاهش جرائم به ویژه سرقت‌های خرد، تصریح کرد: موادمخدر علاوه بر تاثیری که بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت و احساس امنیت دارد، باعث می‌شود همه ساله بخش قابل توجهی از منابع انسانی و اقتصادی جامعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مقابله و درمان اعتیاد در جامعه اختصاص داده شود.

نگهبان خاطرنشان کرد: وجود پاتوق‌های استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندانمان است که نباید به آن بی‌تفاوت باشیم، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص پاتوق‌های تهیه و توزیع موادافیونی و تجمع معتادان متجاهر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.