۴۷۴ میلیارد ریال اموال تملیکی در قم به فروش رفت

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۳۶۴ پرونده اموال تملیکی به ارزش ۴۷۴ میلیارد ریال در استان به فروش رفته‌است.

حسین اصغری گفت: فروش اموال تملیکی استان قم در این مدت در مقایسه با سال قبل بیش از ۴۰۰ درصد رشد داشته‌است.

او ادامه داد: همچنین ۲۷۸ پرونده متروکه و ۱۳۰ پرونده ضبطی از منطقه ویژه سلفچگان و گمرک قم، تحویل اداره کل اموال تملیکی استان شده و در حال تعیین تکلیف نهایی است.

 مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قم با اشاره به تعیین تکلیف پرونده‌های متروکه، گفت: در مدت مذکور، در مجموع ۵۸۷ پرونده به ارزش حدود ۲۸ میلیارد ریال تعیین تکلیف شده و به‌زودی ۱۶ پرونده مزایده نیز برگزار می‌شود.

اصغری بیان کرد: در راستای تعیین تکلیف کالا‌های متروکه مجوز‌های لازم برای امحاء ۸ تن مواد شیمیایی در منطقه سلفچگان قم بعد از ۱۶ سال بلاتکلیفی اخذ شده‌است.

 مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قم گفت: تمامی پرونده‌های قاچاق تا سال ۹۹ تعیین تکلیف شده و هیچ کالایی تا قبل از این سال بلاتکلیف نیست.

اصغری به نحوه شرکت در مزایده‌های سازمان اموال تملیکی اشاره و تصریح کرد: در سامانه بر خط حراج خرده‌فروشی هر خانوار که به اقلام توزیع شده احتیاج داشته باشند می‌تواند درآن شرکت کرده و کالا‌های موردنظر خود را خریداری کند.

 مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قم گفت: در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف برای عموم مردم، از ابتدای تیرماه امسال اداره کل اموال تملیکی قم حراج به‌صورت تکی و خرده‌فروشی جهت استفاده مصرف‌کننده با کمترین قیمت انجام داده و برای استفاده مردم استان به‌صورت مستمر در خبرگزاری‌ها و درگاه‌های رسمی اطلاع‌رسانی، بارگذاری می‌شود.

اصغری عنوان کرد: به‌رغم تمام کارشکنی‌ها، انتقال دو دستگاه گریدر فوق سنگین ۴ محوره به ارزش سیف حدود ۳۰ میلیارد تومان به انبار تملیکی استان قم در مزایده آتی که به زودی فراخوان آن اعلام می‌شود، منتقل شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار