به مناسبت هفته دولت؛

۳۳۳ پروژه عمرانی، تولیدی و صنعتی در ارومیه افتتاح می شود

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: ۳۵۹ پروژه عمرانی، تولیدی و صنعتی در هفته دولت در ارومیه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان ارومیه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به مناسبت هفته دولت ۳۳۳ پروژه عمرانی و تولیدی، صنعتی با اعتبار افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

غلامحسین عماری، ادامه داد بهمین مناسبت عملیات اجرایی ۲۶ طرح عمرانی و صنعتی نیز با اعتباری بالغ بر  ۳ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان ارومیه در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و شهید باهنر و تبریک هفته دولت، از تلاش‌های کلیه دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات مردم تشکر و قدردانی کرد.

وی با تأکید بر خدمت خالصانه مسئولان و کارگزاران نظام در راستای جلب رضایتمندی عمومی، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی با روحیه خستگی ناپذیر، فعالیت شبانه روزی و کار جهادی نسبت به انجام وظایف محوله خود عمل کنند. 

وی گفت: وجود نمایندگان ساعی و مدیران اجرایی پرتلاش ظرفیت خوبی است که می‌توان بدین وسیله اقدامات مناسبی در جهت رفع مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف انجام داد. 

فرماندار ارومیه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن همواره به دنبال سیاست‌های بحران ساز و نا امید کردن مردم است، خاطرنشان کرد: این وظیفه ماست که با پشتکار و همدلی نقشه‌های شوم دشمنان کشور و انقلاب را خنثی کنیم و نگذاریم دشمن در تحقق اهداف پلید خود موفق شوند. 

عماری در بخشی از سخنان خود از نیرو‌های نظامی و انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت اجتماعی تقدیر کرد و افزود: اینکه امروزه شهرستان ارومیه شاهد برگزاری رویداد‌های مختلف ملی و بین المللی می‌باشد، نشان از وجود امنیت بالایی است که دستگاه‌های ذیربط در ایجاد آن نقش بسزایی داشتند. 

فرماندار ارومیه با اعلام اینکه تمامی تلاش‌های دولت در راستای خدمت رسانی به مردم می‌باشد و در این زمینه اتفاقات خوبی نیز صورت گرفته است، اذعان داشت: مسئولان می‌باید نسبت به مشکلات مردم گوش شنوا داشته و همواره در حال حل مطالبات عمومی باشند تا زمینه برای امیدواری مردم ایجاد شود.

وی همچنین با اشاره به پیش رو بودن اربعین حسینی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا با اقدامات لازم، بتوان خدماتی در خور و شایسته برای زائران ایرانی و خارجی و همچنین معرفی هرچه بهتر شهرستان به میهمانان داخلی و خارجی انجام داد.

شایان ذکر است در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه‌ها گزارش اهم اقدامات خود را ارائه کردند و ضمن آن مدیر شرکت گاز شهرستان ارومیه از اجرای ۱۸ پروژه گاز رسانی در مناطق روستایی این شهرستان با اعتبار اولیه بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان خبرداد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.