به مناسبت هفته دولت؛

گازرسانی به ۴۷۴ شهر، روستا و صنایع آذربایجان‌غربی انجام می شود

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دولت امسال به ۴۷۴ شهر، روستا و صنایع در استان گازرسانی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای هفته دولت سال‌جاری افتتاح گاز یک شهر و ۱۶۷ روستای استان با مجموع ۱۶ هزار و ۳۶۱ خانوار پیش بینی شده است.

علیرضا شیخی فزود: طی این هفته، مشعل گاز شهر تخت سلیمان تکاب برای برخورداری ۲۵۳ خانوار ساکن در این شهر که با صرف ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است، روشن می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای افتتاح گاز این روستا‌ها ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، افزود: ۶۴ مورد از این روستا‌ها برای ارومیه، ۱۴ مورد بوکان، ۱۲ مورد شاهین‌دژ، ۱۱ مورد خوی، ۱۱ مورد اشنویه، ۱۰ مورد نقده و مابقی نیز به بقیه شهر‌ها مربوط است.

شیخی همچنین به افتتاح گاز ۶۰ مورد از صنایع استان نیز اشاره کرد و گفت: برای افتتاح گاز این صنایع، ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه، با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به ۱۹۰ روستای استان در هفته دولت، خاطرنشان کرد: با اجرا و اتمام گازرسانی به این روستاها، در مجموع ۴ هزار و ۳۷۶ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، برای اجرای پروژه گازدار کردن این روستاها، ۴ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

شیخی در ادامه با اعلام اینکه طی هفته دولت کلنگ گازرسانی به ۵۶ مورد از صنایع بر زمین زده می‌شود، افزود: ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن این پروژه‌ها صرف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.