بهره برداری از ۵۷ پروژه اقتصادی در آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت/سه طرح با اشتغال زایی ۴۳۴ نفر افتتاح شد

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دولت ۵۷ پروژه اقتصادی با اشتغال زایی برای ۲۰۴۰ نفر افتتاح می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی که امروز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در مراسم بهره برداری از واحد تولیدی صنایع کیان سرب فروزان ارومیه شرکت کرده اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۵۷ پروژه اقتصادی در مناطق مختلف استان افتتاح می‌شود که ۹۲ درصد اقدامات حوزه اقتصادی استان را تشکیل می‌دهد.

جواد کرمی با تاکید بر اجرای ۶۲ پروژه در حوزه اقتصاد اظهار کرد: پروژه‌های بسیاری برای هفته دولت آماده افتتاح و کلنگ زنی است و از این تعداد، ۵۷ پروژه افتتاح می‌شود و پنج برنامه کلنگ زنی برای پروژه‌های جدید اقتصادی در استان داریم.

وی واحد صنایع کیان سرب فروزان ارومیه را اتفاق خوبی در بخش صنعت استان عنوان کرد و گفت: در این واحد صنعتی بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و با افتتاح این واحد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر فراهم شده است.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح واحد صنعتی جیران محور ارومیه نیز گفت: برای بهره برداری از واحد صنعتی جیران محور امین ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

کرمی ادامه داد: با افتتاح این واحد صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۴۰ نفر فراهم شده است و این واحد در زمینه تولید انواع قطعات زیربندی کفی تریلی و اکسل عقب تریلی فعالیت می‌کند.

وی می گوید: با افتتاح فاز توسعه واحد صنعتی آذرباطری ارومیه نیز تولیدات این واحد صنعتی تا سقف ۴۰۰ هزار عدد انواع باطری خودرو‌های سبک و سنگین افزایش می‌یابد که جهت توسعه این واحد بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۸۴ نفر فراهم شده است.

همزمان با هفته دولت ۱۴۰۲ در مجموع پروژه‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی برای سه هزار و ۹۵۰ نفر شغل ایجاد می‌شود که ۲ هزار و ۴۰ شغل با افتتاح پروژه‌های جدید و یک هزار و ۹۱۰ شغل نیز با کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید مشغول به فعالیت می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.