خبرنگاری که از اجساد موجودات فضایی در مکزیک رونمایی کرد به دزدی متهم شد!

جیمی مائوسان روزنامه‌نگار مکزیکی به تازگی در پی شکایت مقامات کشور پرو به سرقت متهم شده و مقامات پرو تحقیقاتی را در مورد این روزنامه‌نگار و اجساد موجودات فضایی آغاز کرده‌اند.

یک مرد ۷۰ ساله، هفته گذشته در جلسه استماع کنگره مکزیک درباره موجودات فرازمینی، از این اجساد که به ادعای او بیش از ۱۰۰۰ سال قدمت دارند، با سه انگشت در هر دست و سر‌هایی کشیده، رونمایی کرد و مدعی شد که این نمونه ها، اجساد موجودات فرازمینی اند.

جیمی مائوسان

جیمی مائوسان

مائوسان با سوگند شهادت داد که این اجساد موجودات فرازمینی «بخشی از تکامل زمینی ما نیستند» و «DNA غیر انسانی» دارند. وی در کنار دانشمندان پزشکی قانونی در مکزیک ایستاد و اظهارات جسورانه‌ای را بیان کرد که جهان را شوکه کرده است.

اما کارشناسان، نظریه پردازان موجودات فضایی و سیاستمداران، همگی در مورد صحت یافته‌های رونمایی شده، تردید‌هایی را مطرح کرده اند. مقامات پرو نیز تحقیقاتی را در مورد اینکه چگونه این دو جسد مومیایی شده از کشور پرو خارج شده و در اختیار مائوسان قرار گرفته است را آغاز کرده اند.

لسلی اورتیاگا، وزیر فرهنگ پرو در واکنش به این ادعا اعلام کرد که هیچ موسسه علمی در این کشور آمریکای جنوبی، این نمونه‌ها را نمونه‌های غیرانسانی تشخیص نداده است و همچنین این پرسش را مطرح کرد که این نمونه‌ها اساسا چگونه از پرو خارج شده‌اند. او اعلام کرد که «وزارت فرهنگ، علیه برخی از کسانی که با این افراد رابطه داشته اند شکایت کیفری ثبت کرده است.»

او این اجساد را به عنوان اشیای دوره پیشا اسپانیایی توصیف کرد و قول داد که نحوه انتقال آن‌ها به مکزیکوسیتی را بررسی کند.

اما مائوسان اصرار دارد که هیچ کار غیرقانونی انجام نداده است، اگرچه او گفت که نمی‌تواند پاسخ دهد که این دو نمونه چگونه وارد مکزیک شده اند. هنگامی که از او پرسیده شد که چگونه این دو را به دست آورده است، او به طور مرموزی گفت که «در زمان مناسب» اطلاعات را فاش می‌کند.

گفته می‌شود که این اجساد توسط دانشمندان دانشگاه مستقل ملی مکزیک (UNAM) مورد مطالعه قرار گرفته‌اند که توانسته‌اند شواهد DNA را با استفاده از قدمت‌سنجی کربنی استخراج کنند. پس از مقایسه با سایر نمونه‌های DNA، همچنین مشخص شد که بیش از ۳۰ درصد از DNA آن‌ها «ناشناخته» است.

اسکن‌هایی نیز در طول جلسه نشان داده شد، با این ادعا که نشان می‌دهند یکی از اجساد یک ماده است که داخل آن تخم‌هایی وجود دارد. به گفته مائوسان، هر دو دارای ایمپلنت‌هایی هستند که از فلزات بسیار کمیاب مانند اوسمیم ساخته شده‌اند.

مقامات ناسا نیز در یک نشست مطبوعاتی، به این خبر‌ها اشاره کردند. در این نشست، رئیس پیشین بخش اخترفیزیک دانشگاه پرینستون اظهار داشت که از ماهیت این نمونه‌ها اطلاعی ندارد، اما خواستار شفافیت است. او گفت: «اگر چیز عجیبی در اختیار دارید، نمونه‌هایی را در اختیار جامعه علمی جهان قرار دهید تا بررسی شود.»

موجودات فضایی

رایان گریوز، خلبان سابق نیروی دریایی ایالات متحده که در ماه جولای ادعا کرد که «مشاهده پدیده‌های غیرقابل توضیح در فضای هوایی بسیار کمتر از حد کافی گزارش شده‌اند» در جلسه استماع رونمایی، موجودات فضایی در مکزیک شرکت کرد. اما او بعداً گفت که آن نمایش «یک گام بزرگ رو به عقب برای این موضوع بود. من عمیقا از این مسخره‌بازی بی‌اساس ناامیدم».

مائوسان در گذشته نیز ادعا‌های جنجالی مشابهی را مطرح کرده بود؛ مانند پنج جسد پیدا شده در پرو در سال ۲۰۱۷ که بعد‌ها مشخص شد که انسان هستند.

منبع: روزیاتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
خداوند ، گالیله ی دروغگوی و نیوتن شیاد و بنجامین فرانکلین ملعون و ادیسون کودن سارق را لعنت کند ، که همگی یهودی رذل بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
امان از دست انسانها
خدا بخیر کنه حال و روز جهان رو از دست انسانهای پر مدعای متکبر
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۴:۳۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
اینا میخواین جن های شیطانی رو به عنوان فضایی های صاحب زمین معرفی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
اینها یاجوج و ماجوج هستند فرشته هایی که جادوگری رو یاد میدادن
Iran (Islamic Republic of)
کودن اعظم
۰۸:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
هنوز فکر میکنید ما در این دنیای بیکران تنها مخلوقات هوشمند هستیم ههههههههه دیوار حاشا بلند هست خیلی پرونده سازی و جنجال برایت درست میکنند کسی که حرف حق و درست رو بزند زبانش رو می برند خدا پدر گالیه رو بیامرزد
روش همان روش هست ولی با ایده های تازه یعنی این همه گزارش و مشاهدات یوفو در سطح جهان همه هیچ و دیگر هیچ فقط دولتمردان راست می گویند ههههههههه خوبه هر روز از روز قبل تر به دوغگو بودن همه دولتمردان پی میبریم
یعنی میلیاردها میلیارد کهکشان و ستاره ها و سیارات فقط این قسمت اسمان یه کره خاکی و فقط انسان چقدر کوتاه بینانه و احمقانه هست طرز فکر این جماعت بگفته امیر المومنین علی ع فاصله حق و باطل 4 انگشت هست چیزی که با چشم میبینی حق هست چیزی رو که با گوش میشنوی باطل هست باز هم خدا گالیه و پدرش رو بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۲۰ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
کودن ابله ، خداوند ، گالیله ی دروغگوی و نیوتن شیاد و بنجامین فرانکلین ملعون و ادیسون کودن سارق را لعنت کند.