اجرای ۷۲ برنامه به مناسبت سالروز ورود بانوی کرامت به شهر مقدس قم

رئیس ستاد آیین‌های فاطمی در نشست خبری از اجرای ۷۲ برنامه فرهنگی و خدماتی به مناسبت ورود پر خیر و برکت بانوی کرامت به قم خبر داد.

 حجت الاسلام سید احمد مشرف،رئیس ستاد آیین‌های فاطمی آغاز برنامه‌های سالروز ورود بانوی کرامت را با حرکت کاروان شادی در ساعت۷.۴۵دقیقه دوشنبه هفدهم مهرماه اعلام کرد  و گفت: این مراسم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از چهار راه معصومیه قم تا حرم مطهر برگزار خواهد شد.

او گفت: آیین خطبه خوانی و مدیحه سرائی هم به رسم هرساله بعد از ورود کاروان شادی به بارگاه ملکوتی بانوی کرامت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مشرف با اشاره به برگزاری بزرگداشت ورود و رحلت شهادت گونه‌ی بانوی کرامت از ۲۳ربیع الاول تا۱۰ربیع الثانی افزود: بازدید از موزه آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در این ایام رایگان است.

رئیس ستاد آیین‌های فاطمی رونمایی و اکران فیلم مستند اخت الرضا را از دیگر برنامه‌های این ایام بیان کرد و گفت: این مستند با موضوع تبیین شخصیت بانوی کرامت به کارگردانی مجتبی طباطبایی تولید و بعد از رونمایی از نوزدهم مهرماه در سینما‌های کشور به روی پرده می‌رود.

او رونمایی از چندین کتاب با محوریت زندگی عفیفانه و شخصیت بانوی کرامت، اجرای برنامه گنبد طلا ویژه کودکان، تجمع دانشجویان دختر، نذر خدمت ویژه مشاغل با هدف تعیین نوع خدمت به زائران بانوی کرامت و اعزام کاروان صفیران کرامت را از دیگر برنامه‌های سالروز ورود بانوی کرامت به شهر قم ذکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار