رزمایش جهادگران فاطمی اقدامی موثر در نگاه متوازن به توسعه ورزش کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی، یکی از اقدامات موثر در نگاه متوازن به توسعه ورزش استان است.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در رزمایش جهادگران فاطمی کشور که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، گفت: بحث رزمایش جهادگران فاطمی که امروز استان کرمان به عنوان استان اولویت دار کشور افتخار میزبانی آن را دارد، توزیع یک سری اقلام ورزشی به مناطق حاشیه نشین و محروم استان را برعهده دارد. 

وی افزود: در سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان ورزشی کشور که استان هم مستثنی نیست، یکی از مسیر‌هایی که باید طی شود، توسعه متوازن است.

پاریزی تصریح کرد: کرمان باید بتواند در بخش‌های مختلفش به عنوان پهناورترین استان کشور که دارای ۲۵ شهرستان است و شهرستان‌های جنوبی و شهرستان‌های شرقی آن شرایط خاصی دارند، در راستای توسعه متوازن و توسعه زیرساخت‌های اختصاصی ورزش و هم در بحث توزیع اقلام و وسایل ورزشی این نگاه عادلانه را داشته باشیم که رزمایش جهادگران فاطمی خودش یکی از اقدامات موثر در نگاه متوازن به توسعه ورزش استان است.

وی بیان داشت: اقدامات گروه‌های جهادی، اقداماتی هستند که به لحاظ تاثیرگذاری خصوصا در مناطق محروم نمود خودش را دارد و در بین مردم رضایت آن‌ها را نشان می‌دهد که ظرفیت ورزش در استان کرمان با توجه به جذابیت‌هایی که دارد ظرفیت بزرگی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۳۰ درصد جمعیت استان را در بخش جوانان داریم (جوانان بین ۱۸ تا ۳۴ سال) که مجموعه مدیریت استان باید به این بخش به چشم یک فرصت نگاه کند.

پاریزی افزود: به هرحال ظرفیتی که امروز می‌تواند در بخش‌های مختلف به کار گرفته شود با تفکر، انرژی، ریسک‌پذیری، خلاقیت و بلوغی که دارد می‌تواند در مسائل مختلف استانمان تاثیرگذار و گره گشا باشد.

 وی تصریح کرد: در حوزه ورزش، ورزشکاران سازمان یافته ۱۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند که باز این آمار، آمار قابل توجه و قابل قبولی است که بخش‌های مختلف می‌توانند از این ظرفیت برای مسائل و مشکلات خودشان استفاده کنند از جمله سمن‌هایی که دارند در این بخش فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار