قول مساعد معاون قوه قضائیه برای حل مشکلات کارخانه‌های نئوپان و کوکوپیت نرماشیر

معاون قوه قضاییه در سفر به شهرستان نرماشیر گفت: حل مشکلات پزشکی قانونی و کارخانه‌های نئوپان و کوکوپیت را پیگیری می‌کنیم.

عباس مسجدی، معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه شورای اداری شهرستان نرماشیر گفت: باید در قبال حق مردم و رفع مشکلات آن‌ها تمام سعی خود را به کار گیریم.

وی از رهبری در کشور به عنوان یک نعمت الهی بسیار مهم یاد کرد و ادامه داد: اگر امروز مشکلات و گره‌های داریم، مطمئن باشید برای آن است که امر و دستور رهبر معظم انقلب اسلامی را آنگونه که شایسته بوده، اجرایی نکرده ایم.

معاون قوه قضاییه و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور عنوان کرد: وجود ۱۰۴شهید در نرماشیر نشان از آن است که مردم این شهرستان مهربان، انقلابی و پای نظام هستند و وظیفه داریم که در حد توان مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

مسجدی بیان کرد: اگر در مسیر خدمت و کار باشیم؛ هیچ وقت خستگی نخواهیم داشت، زیرا زحمت کشی برای مردم مایه افتخار و انگیزه بخش است.
وی ضمن اشاره به این مطلب که ۷۵درصد از پرونده‌های دعاوی در ریگان توسط ریش سفیدان حل و فصل می‌شود، گفت: این میزان در کشور ۴۰ درصد است که باید ارتقا یابد..

معاون قوه قضائیه و‌رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور روز چهارشنبه با استقبال مسئولین وارد شهرستان نرماشیر شد وی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تجدید میثاق کرد.

وی سپس به بازدید کارخانه دانش بنیان تولید کود و کوکوپیت نرماشیر رفت و از نزدیک با مشکلات تولید کننده آشنا شد.

همچنین معاون قوه قضائیه با حضور در بزرگترین کارخانه تولید نئوپان از شاخ و برگ درختان نخل در استان کرمان از نزدیک با کارگران و مسئول کارخانه دیدار و صحبت‌های آن‌ها را برای رفع مشکلات شنید.

در ادامه  مسجدی با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان پای صحبت مسئولین نشست و دغدغه‌ها و مشکلات را جویا شد.

برچسب ها: نرماشیر ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار