تسهیل در ارائه خدمات قضایی به مردم و خانواده شهدا و جانبازان در دستور کار است

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:بایستی ارائه خدمات قضایی به تمامی مردم به ویژه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا تسهیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان و جمعی از جانبازان قطع نخاعی گفت: توجه به مطالبات و دغدغه‌های خانواده ایثارگران مورد تاکید است و بایستی قوانین و مقررات مربوط با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان اجرایی شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد:شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا در اداره کل بنیاد شهید استان کرمان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به ارزش والای مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها، گفت: تمامی مسئولان در قبال خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیفی خطیر و مهم داریم.

رییس شورای قضایی استان کرمان گفت:مقوله رضایتمندی مردم و مراجعان به دستگاه قضائی حایز اهمیت است و تمامی مدیران، قضات و کارکنان اداری در دستگاه قضایی استان باید درصدد غلبه بر مسائل و مشکلات برآییم.

در ابتدای جلسه محمد باقر اسلامی، معاون قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه قوه قضاییه با سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد.

گفتنی است در ابتدای جلسه تعدادی از جانبازان و نمایندگان خانواده ایثارگران به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار