آموزش رفتارهای ترافیکی به ۶ هزار دانش‌آموز قمی

آموزش رفتارهای ترافیکی ویژه دانش‌آموزان با مشارکت پلیس راهور استان و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در حال برگزاری است.

 به نقل از شهرداری قم، آموزش رفتارهای ترافیکی، قوانین و مقررات عبور و مرور و راهنمایی و رانندگی در مدارس ازجمله برنامه‌های مهم فرهنگی اجتماعی مجموعه شهرداری قم با مشارکت پلیس راهور و اداره کل آموزش و پرورش استان است.

در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی و متوسطه توسط پلیس راهور استان، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم این آموزش‌های ترافیکی را فراگرفته‌اند.

عوامل پلیس راهور و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری با حضور در مدارس سطح شهر، آموزش‌های مختلفی در حوزه عبور و مرور ایمن، خط‌کشی‌ها، بستن کمربند ایمنی، فرهنگ ترافیکی و… را به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.

یکی از اقدامات در این دوره آموزشی استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان با فرهنگ‌سازی به‌عنوان همیار پلیس بوده که امید است بتوان از این ظرفیت در کاهش تخلفات و جلوگیری از تصادفات بهره برد.

با برنامه‌ریزی‌های سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور امید است تا پایان سال تحصیلی بتوان تعداد زیادی از دانش‌آموزان را آموزش‌های رفتار ترافیکی داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار