پیگیری امکان حضور بانوان برای تماشای بازی‌های فوتسال

رئیس فدراسیون فوتبال از پیگیری برای امکان حضور بانوان برای تماشای بازی‌های فوتسال در کشور خبر داد.

 تاج امروز در نشست مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال آذربایجان شرقی با اشاره به تصویب ورود بانوان به ورزشگاه‌ها برای تماشای دیدار‌های فوتبال گفت: برای ورود بانوان به ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌های فوتسال هم این امکان را فراهم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلی در ورزشگاه‌های که بانوان برای تماشای بازی‌ها حضور داشتند ایجاد نشده است تاکید کرد: در این زمینه منعی وجود ندارد مگر اینکه ساختار و تجهیزات ورزشگاه‌ها پاسخگوی حضور بانوان نباشد که باید ایجاد شود.

وی به تلاش‌های جدی این فدراسیون در پیگیری حق پخش تلویزیونی برای دیدار‌های فوتبال اشاره و خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده کل کشور و برنامه هفتم توسعه این موضوع دیده شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال  همچنین فوتبال ساحلی را یک مزیت برای کشور دانست و گفت: در همه استان‌های کشور از جمله آذربایجان شرقی باید زمین‌های مناسب برای فوتبال ساحلی ایجاد شود.

ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه ورزشگاه یادگار امام تبریز ظرفیت برگزاری بازی‌های ملی را دارد گفت: نخستین ورزشگاه ۱۸ هزار نفری با حمایت شهرداری تبریز در جوار این ورزشگاه ساخته می‌شود.

ششگلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی نیز گفت: با وجود اینکه رشته ورزشی فوتبال به بیشتر خانواده‌ها رسوخ پیدا کرده برنامه‌ای برای تحت پوشش قراردادن همه علاقه‌مندان وجود ندارد و هزینه و فشار فوتبال بازی کردن فرزندان به خانواده‌ها تحمیل میشود.

در این نشست صورت‌های مالی هزینه کرد بودجه ۳۷ میلیارد ریالی هیات فوتبال آذربایجان شرقی در سال مالی گذشته و بودجه پیشنهادی ۷۲ میلیارد ریالی این هیات برای سال مالی آتی تصویب شد.

برچسب ها: ورزش ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار