۱۳ دی‌ موعد اعزام نخستین گروه از حجاج خراسان رضوی به سرزمین وحی

اعزام نخستین گروه از حجاج خراسان رضوی به سرزمین وحی ۱۳ دی‌ انجام می‌شود.

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: قرار بود اولین کاروان اعزامی حجاج خراسان رضوی به عمره مفرده چهارشنبه ۲۹ آذر صورت گیرد، اما برای ارائه فرصت بیشتر به زائران عمره مفرده برای آموزش و انجام برخی اقدامات اولیه برای ارتقای خدمات اعزام حجاج به تاخیر افتاد.

او افزود:براساس تصمیمات نهایی حج و زیارت استان نخستین کاروان حجاج از خراسان رضوی ۱۳ دی سال جاری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه ثبت نام از ۲۲ آذرآغاز شده است، همه زائرانی که در روز‌های قبل در کاروان‌ها نسبت به رزرو و ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، باید در اسرع وقت با مراجعه مجدد به شرکت یا دفتر زیارتی که ثبت‌نام اولیه را در آنجا انجام داده‌اند، ثبت‌نام خود را در تاریخ جدید قطعی و نسبت به دریافت فیش ما به‌التفاوت هزینه سفر و واریز وجه و ارائه مدارک تکمیلی اقدام کنند.

شاد  بیان کرد: امکان ثبت‌نام متقاضیان در کاروان‌های ۱۳ دی به بعد بر اساس اولویت برای تکمیل کاروان‌ها بر روی سامانه از روز سه‌شنبه ۲۸ آذرفراهم خواهد شد و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

او در خصوص نحوه اطلاع رسانی به زائران تصریح کرد: متقاضیان عمره مفرده می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع آخرین اخبار مربوط به سفر عمره به سایت razavi.haj.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.