تصویب پرداخت ۹۲۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قم

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع، ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی و ۱۲ ریال تسهیلات به بخش گردشگری تصویب شد.

در بیستمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰ واحد صنعتی، ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی و ۱۲ ریال تسهیلات به بخش گردشگری تصویب شد که در مجموع زمینه ایجاد و تثبیت ۲۵۳ شغل را فراهم می‌کند.

استاندار قم در این کارگروه با اشاره به اینکه وضعیت پرداخت تسهیلات در زمینه رونق تولید، صنعت و کشاورزی استان قم در مقایسه با سایر استان‌ها عقب‌تر و صعیف‌تر عمل شده است گفت سازمان صمت و جهاد کشاورزی باید با شناسایی واحد‌های تولیدی نیازمند نقدینگی زمینه پرداخت تسهیلات بیشتری را فراهم نمایند.

استاندار قم افزود: باید تلاش شود که تسهیلات بیشتری برای رونق تولید و افزایش سرمایه در گردش به شرکت‌ها پرداخت شود.

سیدمحمد آقامیری اختصاص تسهیلات به تولید باعث اصلاح نرخ اشتغال و نرخ سرمایه گذاری در استان و یکی از عوامل کاهش تورم بیان کرد و افزود: پرداخت هدفمند تسهیلات به بخش تولید ضروری است و اگر تسهیلات هدفمند به تولید پرداخت شود باعث رونق تولید و کاهش تورم می‌شود.

استاندار قم افزود: بانک‌ها در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری باید از محل سهمیه تسهیلات استان به شرکت‌های نیازمند نقدینگی، تسهیلات بیشتری پرداخت نمایند تا رتبه استان در زمینه پرداخت تسهیلات بهبود یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار