امام جمعه مشهد:

دشمن فقط زبان زور را متوجه میشود

امام جمعه مشهد گفت: دشمن فقط یک زبان را متوجه میشود و آن زبان زور است و در هر جایی که باشد برای نابودی آن اقدام میکنیم.

نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی  در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران گفت:دشمن انقلاب و مردم نظام اسلامی بار‌ها تحریم‌های سنگینی را بر ما رقم زد که با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری شکست خورد.

ایت الله علم الهدی افزود:خباثت‌های دشمن در مدیریت این دولت با شکست مواجه شده است، نفت کشور در قبال دریافت پول آن بفروش می رسد و اشتغال در وضعیت رشد قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:اخیرا دشمن در کشور ما امنیت مردم را نشانه گرفته است این مسئله را دشمن می داند که در بخش‌های مختلف شکست خورد است و امروز به صورت واضح با مردم دشمنی دارد چرا که مردم ریشه این انقلاب هستند.

آیت الله علم الهدی گفت:فاجعه بزرگ کرمان، بی پاسخ نماند و پاسخ سخت خود را در اقلیم کردستان دریافت کرد.

او گفت:محلی که با خاک یکسان شد، مکان جاسوسی و رشد نمو دشمن بود وموشک نقطه زن کشور ما، محل تغذیه اسرائیل در کردستان عراق را نابود کرد.

امام جمعه مشهد افزود:اشراف عملیاتی و اطلاعاتی در عملیات‌های حذف دشمن با درایت نیرو‌های متخصص انقلابی رقم می خورد و پاسخ کوبنده به دشمن داده می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:رزمندگان ما ثابت کردند در خاورمیانه، نقطه‌ای نیست که در اشراف عملیاتی و اطلاعاتی نیرو‌های نظامی ما نباشد.

او درادامه افزود:رهبر عظیم الشان ما حجت امام زمان است و این برکسی پوشیده نیست، فعالیتی که با فرمان مقام معظم رهبری رقم بخورد شکست نخواهد خورد.

ایت الله علم الهدی گفت:نابودی دشمن مرز نمی شناسد حتی اگر این دشمن در داخل خاک کشور باشد در نابودی آن نباید تعلل کرد همانطور که به کشور پاکستان اجازه داده شد تا این دشمنان در خاک کشور نابود شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار