مسؤول ارشد سابق رژیم اسرائیل: اسرا جز با عقب نشینی از اهداف جنگ باز نخواهند گشت

رئیس سابق شورای امنیت رژیم صهیونیستی برگشت اسرای این رژیم را بدون توقف جنگ محال دانست.

رئیس سابق شورای امنیت اسرائیل با اذعان به اینکه پیروزی مقابل مقاومت فلسطین بسیار دشوار است، تأکید کرد که بازگشت اسرای اسرائیلی جز از این طریق که اسرائیل اهداف جنگ را کنار بگذارد محقق نخواهد شد.

طبق گزارش المیادین، گیورا ایلند، رئیس سابق شورای امنیت رژیم اسرائیل تأکید کرد: بازگشت اسرای اسرائیلی جز با کنار گذاشتن اهداف جنگ محقق نمی‌شود.

ایلند همچنین اذعان کرد تا زمانی که اسلحه و مهمات در غزه وجود دارد و یحیی سنوار باقی است و جوانان به اندازه کافی آماده جنگ هستند، پیروزی برای اسرائیل بسیار دشوار خواهد بود.

او تصریح کرد: اسرائیل دو گزینه بیشتر ندارد: اول این که اسرا برنگردند و دوم اینکه هدف جنگ، یعنی نابودی حماس را کنار گذاشته و رسما آن را اعلام کند.

اظهارات رئیس سابق شورای امنیت رژیم اسرائیل در حالی مطرح شده است که اعتراضات شهرک نشینان و خانواده‌های اسرا برای بازگشت آن‌ها از نوار غزه تشدید شده است.

در همین راستا، خانواده‌های اسرای اسرائیلی که توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه نگهداری می‌شوند، روز شنبه تظاهرات گسترده‌ای را در مقابل خانه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم برگزار کردند.

همچنین شامگاه جمعه ده‌ها خانواده اسرای اسرائیلی در مقابل خانه نتانیاهو تظاهرات کردند و خواستار بازگرداندن اسرا و تکمیل معامله تبادل اسرا با مقاومت فلسطین شدند و تأکید کردند که این یک مأموریت فوری و روشن و تنها راهی است که به زندانیان اجازه آزادی می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار