بررسی اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری مهاجرین خارجی‌ در قزوین

در نشست هماهنگی اجرای طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی، اعلام شد طرح سرمایه گذاری اتباع خارجی در زنجیره تولید در قزوین اختیاری است. 

نشست هماهنگی اجرای طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، معدنی مدیرامور شعب بانک ملی استان قزوین، مدیران ۶ گانه دفاتر خدمات، اقامت و اشتغال و متصدیان بیمه های طرف قرار داد در دفاتر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین برگزار و روند اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری مهاجرین خارجی بررسی شد. 

در این نشست پس از تشریح برنامه ها طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی اظهار داشت: این طرح با هدف جذب و ساماندهی سرمایه های مهاجرین خارجی توسط سازمان ملی مهاجرت تدوین و ابلاغ گردیده و قطعاً اثر بخشی قابل توجهی به حوزه اقتصاد و اشتغال استان قزوین خواهد داشت.

این طرح به منظور کمک به زنجیره تولید و اشتغال در استان قزوین عملیاتی می شود و به اتباع حاضر در این طرح امتیازات ویژه ای از قبیل تردد ، بیمه و ... تلعق می گیرد. 

طبق اعلام سازمان ملی مهاجرت طرح مزبور همانگونه که از عنوان آن برمی‌آید طرحی است که به منظور جذب سپرده های خرد اتباع و مهاجرین خارجی در  طرح‌ها و پروژه‌های صنایع زیربنایی کشور تهیه و تدوین گردیده است و متناسب با میزان مشارکت اتباع و مهاجرین در این طرح، این افراد از امتیازات و تسهیلات مختلفی برخوردار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار