وام ازدواج به ۸۲ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

مدیر کل ورزش و جوانان گفت: قم در زمینه پرداخت وام ازدواج رتبه هشتم را در کشور دارد و ۸۲ درصد از متقاضیان، وام خود را دریافت کرده اند.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته جوان گفت: عمده مشکلات جوانان، اشتغال و ازدواج است که فعالیت در این دو حوزه از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است. 

ابراهیم سانی خانی با بیان اینکه قم در زمینه پرداخت وام ازدواج رتبه هشتم کشور را دارد افزود: ۸۲ درصد از متقاضیان وام خود را دریافت کرده اند و برای دریافت وام مانعی وجود ندارد؛ اما برخی بخاطر بالاتر رفتن مبلغ وام ازدواج ترجیح می‌دهند سال آینده اقدام به دریافت وام کنند که این باعث طولانی شدن صف انتظار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه برنامه‌های هفته جوان از سی ام بهمن آغاز و تا نیمه شعبان ادامه دارد گفت: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و خوشنویسی ویژه جوانان، برگزاری نشست‌های گفتگو محور به صورت مناظره‌ای و پرسش و پاسخ در دانشگاه ها، پاکسازی محیط زیست با همکاری جوانان گردشگر از جمله برنامه‌های هفته جوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از برگزاری جشن بزرگ روز جوان با شرکت یازده هزار نفر خبر داد و گفت: تجلیل از سی جوان برتر قمی در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و ورزشی در راستای طرح جوان برتر ایران زمین از دیگر برنامه‌های این هفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار