آماده‌باش کامل ۵۰۰ آتش‌نشان قمی در نیمه شعبان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: ۲۵ ایستگاه و ۵۰۰ آتش‌نشان برای ایام نیمه شعبان در سطح شهر، هسته مرکزی و مسجد مقدس جمکران در آماده‌باش کامل هستند.

به نقل از شهرداری قم، علی زندیه در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای آموزش و بازدید ایمنی همزمان با ایام نیمه شعبان اظهار داشت: این اقدامات برای مسائل پیشگیرانه در هسته مرکزی شهر و مسجد مقدس جمکران اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های ایمنی به مواکب، تکایا، ایستگاه‌های صلواتی و… ارسال شده است، ابراز کرد: شیر‌های هیدرانت در هسته مرکزی و مسجد مقدس جمکران به‌صورت کامل با تأمین منابع آبی در آمادگی هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آماده‌باش کامل نیرو‌ها و تجهیزات و لغو کامل مرخصی‌ها برای نیمه شعبان خبر داد و اذعان کرد: در این ایام تمامی نیرو‌های استراحت و حتی داوطلبان نیز به‌صورت کامل در آماده‌باش هستند.

وی با تأکید بر همکاری شهرداری تهران در اعزام تجهیزات سبک و سنگین تصریح کرد: ۲۵ ایستگاه و ۵۰۰ آتش‌نشان برای این ایام در سطح شهر، هسته مرکزی و مسجد مقدس جمکران در آماده‌باش کامل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار