بارش باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران طی فردا شب و روز سه‌شنبه این هفته در نواحی مختلف استان به ویژه در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود که بیشترین میزان بارندگی نیز در نیمه جنوبی استان خواهد بود.

سارا حکمی گفت: وضعیت جوی استان خراسان رضوی امروز وضعیتی به نسبت پایدار خواهد بود و وضعیت جوی خاصی برای امروز پیش‌بینی نشده است اما از فردا دوشنبه چهاردهم بهمن ماه با عبور جریانات ناپایدار از استان خراسان رضوی، به تدریج بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد.

وی با بیان این که دمای هوا از ظهر امروز روند افزایشی دارد و به تدریج از سردی و برودت هوا در خراسان رضوی کاسته می‌شود ادامه داد: از امروز تا پایان هفته جاری دمای هوا در استان روزانه به طور میانگین بین ۲ تا سه درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین در بعد از ظهر روز دوشنبه و روز سه شنبه هفته جاری بر سرعت و شدت وزش باد به ویژه در نیمه جنوبی و نواحی شرقی استان افزوده خواهد شد.

حکمی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین منفی سه تا چهار درجه سلسیوس در نوسان بوده است افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد با افزایش سه درجه ای به هفت درجه سلسیوس خواهد رسید و کمینه دمای هوای امشب مشهد حدود منفی سه درجه سلسیوس خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فریمان با کمینه دمای هوای منفی ۱۲ درجه سلسیوس و شهرستان‌ سبزوار با بیشینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

حکمی افزود: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌ سرخس با ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.