نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

ما اسرائیل را به پرتگاه رساندیم

حجت الاسلام جلالی گفت: ما اسرائیل را به پرتگاه رساندیم و امروز اسرائیل منتظر است که ایران چه عملی علیه او انجام خواهد داد؟

نماز عید سعید فطر در محوطه باز مصلای رفسنجان برگزار شد.

 حجت الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در مراسم نماز عید فطر، ضمن تبریک عید سعید فطر در این آیین، ماه رمضان را ماه درک دانست و گفت: بر اساس دین خدا به تکلیف عمل می‌کنیم و تاثیرات انجام این وظیفه در زندگی‌ها قطعا می‌آید.

وی در بخشی از سخنانش به وارونه شدن‌حقایق در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: ما مسلمانان، نهضت خانواده و دین داریم؛ اما دشمن در فضای مجازی این استحکام خانواده را هدف قرار گرفته است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: هزاران زن و کودک در غزه کشته می‌شوند، وجدان بشریت و انسانیت کجا رفته؟ چرا فضای مجازی دم فروبسته و چیزی نمی‌گوید؟ این در حالی است که با بروز یک‌حادثه کوچک در ایران، دشمن در فضای مجازی در دنیا آن را جار می‌زند.

وی بیان کرد: انتقاد خوب است؛ اما کنارش باید نگاه سرافرازانه هم وجود داشته باشد و دولت اسلامی ایران دستاورد‌های زیادی در طول انقلاب اسلامی داشته است و باید به مسائلی از جمله افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی و کاهش نرخ بیکاری، انتقال آب و رفع تنش آبی در نقاط مختلف کشور، گازرسانی، فعال شدن ۴ هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل و ... باید توجه کرد.

حجت الاسلام جلالی  بیان کرد: در این شهرستان هم جاده‌های داوران، نوق، خنامان آسفالت و طرح‌های بزرگی در رفسنجان اجرا شده یا در حال اجرا است.

وی در سخنانی بیان کرد: همان طور که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از واجبات است، بدانید تضعیف نظام هم از حرام‌ترین حرام‌ها است.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: کشور ما امروز در دنیا در غرب آسیا ابرقدرت است و در دنیا چهارمین قدرت نظامی هستیم و در  زمینه انرژی هسته‌ای و هوا و فضا رتبه‌های تک رقمی را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: اسرائیل را به پرتگاه رساندیم و امروز انگلیس و آمریکا به ذلت و‌خاری افتاده اند و اسرائیل منتظر است که ایران چه عملی علیه او انجام خواهد داد و بین مرگ و زندگی به دردسر افتاده و نمی‌دانند طرح جمهوری اسلامی چیست؟ 

حجت الاسلام حسینی نسب، امام جمعه موقت رفسنجان ضمن تبریک عید بندگی و‌ عید سعید فطر که بزرگ ترین عید مسلمانان است، گفت: باید سعی کنیم دستاورد‌هایی که در ماه رمضان به دست آوردیم، حفظ کنیم، حفظ کردن روزه و دعا، تلاوت قرآن و حضور در نماز‌های جماعت مسجد، احیای شب‌های قدر و دیگر اعمال ماه مبارک رمضان باعث می‌شود، در زندگی شما برکات زیادی جاری و ساری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار