عربستان سعودی همه طرف‌ها را به خویشتن‌داری دعوت کرد

وزارت خارجه عربستان سعودی در واکنش به پاسخ گسترده ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، خواستار خویشتنداری طرفین شد.

 وزارت خارجه عربستان سعودی بامداد یکشنبه در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، خواستار خویشتنداری طرفین شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است: نگرانی عمیق خود را از تشدید تحولات و تنش نظامی در منطقه و پیامد‌های جدی آن ابراز می‌کنیم.

وزارت خارجه عربستان افزوده است: از همه طرف‌ها می‌خواهیم تا حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و منطقه و ساکنان آن را از خطرات جنگ در امان نگه دارند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
سعودی مزدور صیهونیستهای وحشی و خونخوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مشکل اصلی این است که متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس همه جانبه با سران بی ادب عربستان سعودی جنایتکار همکاری کردند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اینا چه ادای آدمها رو در میآرن! معلوم نیست با اون شمشیر روی پرچمشان خیار پوست میکنن یا ...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
تو برو شیرت رو بده گاو شیرده ترسو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
چرت میگن ترسوها
آخرین اخبار