سردار رمضان شریف:

جمهوری اسلامی الهام بخش مردم جهان است/ تلاش دشمن بر برجسته کردن نقاط ضعف ایران

سخنگوی سپاه کشورمان گفت: در خیلی از شاخص‌ها در ردیف‌های اول هستیم ولی دشمن تلاش می‌کند نقاط ضعف ما را برجسته کند.

 سردار رمضان شریف امروز در همایش مدار امید گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی سپاه و بسیج استان کرمان که در تالار میثاق کرمان برگزار شد، گفت: امروز در دنیا جمهوری اسلامی مطرح است و یک کشور معمولی نیستیم، اغراق نیست اگر بگوییم که ورابتدای وقوع انقلاب همه قدرت‌های دنیا و همه وابستگان آن‌ها بالاتفاق علیه انقلاب موضع داشتند و همه می خواستند جمهوری اسلامی پا نگیرد و ادامه ندهد و همه آن یک جمله است و آن این است که امام راه رهایی از شر قدرت سلطه گر را نه تنها به امت و کشور‌های اسلامی بلکه به همه مردم دنیا نشان داد، جمهوری اسلامی الهام بخش مردم دنیا است.

وی افزود: این موارد را مرهون ۳ چیز هستیم فرهنگ قرآن و اهل بیت، هدایت و رهبری امامیت انقلاب و تیزهوشی، پشتیبانی و حمایت مردم ایران است.

سردار رمضان شریف بیان داشت: افتخار بزرگی برای مردم ایران که در این جغرافیا زندگی می‌کنند و با صفای باطن و تیزهوشی سعی می‌کنند دستورات اسلام را انجام دهند و نگاه آن‌ها به جمهوری اسلامی از سر تکلیف شرعی و وظیفه است و اگر نبود تاکنون دشمنان بسیاری از طراحی هایشان را پیش برده بودند.

وی با اشاره به مصاحبه ۲۵ سال قبل وزیر خارجه آمریکا در فرودگاه افغانستان گفت: ۶ سال بعد اعتراف می‌کند در توجیه محقق نشدن آرمان‌ها می گوید ما ۶ ماه کارشناسان را به کار می‌گیریم که چه جوری جمهوری اسلامی را به چالش بکشیم، اما رهبر ایران با یک سخنرانی بافته‌های ما را پنبه می‌کند و دلیل ناکامی ما آمریکایی‌ها رهبری هوشمندانه‌ای است که در ایران است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه به یکی از هوشمندی‌های رهبری در جریان تنبیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: دشمن می خواست این عملیات را کوچک نشان دهند و حرفه ای‌ترین خبرنگاران را به کار بگیرند فقط رژیم صهیونیست نبود بلکه همه آن‌ها که طی ۷۴ سال گذشته در همه زمینه‌ها با او بودند به کمک او آمدند واین تصمیم رهبری اجرا شد  و عملیات رسانه ای دشمن یک عملیات محدود بود از نظر ما و کسانی که مجری این عملیات بودیم، اما عملیات تاثیر گذار و تغییر جهت دهنده در مقابل دشمن در مقابل ایران بود.

وی تصریح کرد: تمام غرور صهیونیستی‌ها و بازدارندگی‌های ان‌ها را به چالش کشید کاری که طی ۷۴ سال گذشته رخ نداد این‌ها مدعی بودند و ثابت کرده بودند که اگر چند کشور عربی با هم باشند نمی‌توانند ما را شکست بدهند ولی قطعا موضع امام و دور اندیش و حکمت رهبری مسئله فلسطین را مسئله اول دنیا می‌دانستند و مردم دنیا فهمیدند ماهیت این رژیم سفاک و خون ریز را که به هیچ چیز الا نسل کشی، نژادپرستی و ... پایبند نیست. 


سردار رمضان شریف روح امید به آینده در بین ملت ما زنده شد و دشمن سعی می‌کند جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد و جوانان ما را نسبت به آینده از بین ببرد، اما فرزندان شما در مواقع مختلف به زنگ فرمان رهبری کاری می‌کنند که دشمن سال‌ها تلاش برای عملیات روانی را از دست می‌دهد، روابط عمومی می‌تواند پیشنهادات ،درخواست و مطالبات مردم را انتقال دهید و خدمات را ارائه بدهید،امروز در خیلی از شاخص‌هایی که دنیا حساب می‌کند در ردیف‌های اولی هستیم ولی دشمن تلاش می‌کند نقاط ضعف ما را برجسته کند و از دشمن هم غیر از این انتظاری نیست.

در همه عرصه‌های علمی، فناوری، ساخت و ساز، حرف برای گفتن دارد ولی دشمن تلاش دارد ،با ابزار رسانه این را تخفیف بدهد و وظیفه اهالی رسانه این است که تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش است را به دنیا نشان دهد امروز همتی‌ها و باکری‌ها زین الدینی‌ها و قاسم سلیمانی‌ها را به کاری است که شما انجام می‌دهید امروز خط خط عملیات روانی دشمن است؛ بنابراین حرفه‌ای شوید و آموزش ببینید. اینجا صحنه مقابله با دشمن است و برخی‌ها به حداقل عملیات رسانه‌ای تسلط ندارند و دشمن آن‌ها در مقابله با جمهوری اسلامی کم می‌آورند، زیرا منطق آن‌ها نا حق است و منطق ایران حق است.

در این برنامه به اهم اقدامات معاونت تبلیغات و روابط عمومی سپاه از جمله شبکه سازی شبکه روابط عمومی تا سطح و پایگاه مقاومت، سازماندهی و به کارگیری باشگاه خبرنگاران با عضوگیری ۳ هزار، راه اندازی ۲۶ دفتر خبرگزاری بسیج، ۲۸ هزار خبر در خبرگزاری بسیج بارگذاری شده است، تهیه ۳۰۰ دقیقه مستند، ۷۰۰ دقیقه برنامه زنده تلویزیونی، هزار و ۱۰۰ دقیقه برنامه صدا اشاره شد‌.

برچسب ها: سپاه ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار