هنیه در مراسم وداع با رئیس جمهور شهید و همراهانش:

ملت فلسطین و مردم غزه نبردشان را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم وداع با رئیس جمهور شهید و همراهانش حضور یافت.

اسماعیل هنیه در مراسم وداع با رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: تسلیت میگویم شهادت مردانی که همراه شهید ابراهیم رییسی بودند و این قدر الهی اتفاق افتاد؛ از خداوند میخواهم این شهدای عزبز را مورد رحمت واسعه قرار دهد

وی افزود: در ماه مبارک رمضان و در سفر به تهران با رییس جمهور دیدار داشتم؛ به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطبن بار دیگر تاکید کردند.

هنیه ادامه داد: ایشان تاکید کردند مساله فلسطین مساله اول امت اسلامی است و امت اسلامی باید مسئولیت‌های خود را انجام دهد تا ملت فلسطین سرزمین خود را آزاد کند. مساله فلسطین سیاسی نیست بلکه در عمق عقیده ملت اسلامی است و این سرزمین قبله اول مسلمانان و محل معراج پیامبر ص بوده است.

او افزود: ایشان تاکید کردند مقاومت یک مساله استراتژیک است تا آزادی فلسطین محقق شود و مقاومت در فلسطبن سنگر اول مقاومت و ملت اسلامی اس؛  فرمودند که ما در ایران به حمایت خود از مقاومت ادامه میدهیم تا اهداف فلسطین محقق شود. 

هنیه بیان کرد: ایشان به نبرد طوفان الاقصی متمرکز شدند این نبردی که از غزه با عظمت و همه محور مقاومت انجام شد و دیدیم که طوفان الاقصی سلسله‌ای بود که قلب رژیم صهیونیستی را مورد هدب قرار داد و تحول تاریخی در سطح جهان ایجاد کرد. 

وی اظهار کرد: ملت فلسطین و مردم غزه این نبرد را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد.

هنیه گفت: در پایان بار دیگر و در حضور مردم میگویم مطمئن هستیم که جمهوری اسلامی ایران به راه حمایت فلسطین ادامه میدهد و سیاست حمایت از فلسطین توسط رهبر معظم انقلاب ادامه میدهد تا روزی که پرچم فلسطین به اهتزاز دربیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
فلسیطین
پاره تن اسلام است و باقی خواهند ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
حمایت از مظلوم مثل مردم عزی دل فلسطین
بر اساس شخص بنا نشده
که با شهید شدن ایشان
پایان یابد .تا روزی که کشور فلسطین با العاصمه القدس
ادامه خواهد داشت و تا روز قیامت ادامه خواهد داشت
آخرین اخبار