سفیر ایران: قرار بود امروز امیرعبداللهیان به لبنان بیاید

سفیر ایران در لبنان گفت: امیرعبداللهیان قرار بود امروز دوم خرداد، برای هشتمین بار در زمان مسئولیتم در لبنان به بیروت بیاید؛ اما میهمان خدا شد. ⁧

مجتبى امانى سفیر ایران در لبنان گفت: آخرین ملاقاتم با وزیر خارجه شهید کشورمان، دکتر امیرعبداللهیان ۱۸ روز قبل از شهادت او در ۱۲ اردیبهشت امسال بود. این دفعه ملاقاتم بیشتر از دفعات سابق طول کشید. حدود صد دقیقه با هم صحبت می‌کردیم.

وی افزود: در بین ملاقات، موضوعی به یادش آمد و با سردار قاآنی تماس گرفت. چند موضوع مورد صحبت را نیز تلفنی پیگیری کرد. بحث‌های کاری زیادی داشتیم.

سفیر ایران ادامه داد: ‏تعجب کردم که مطابق معمول، رئیس دفتر وزیر تذکر پایان وقت نمی‌دهد. ساعت نزدیک به ۱۰ شب بود که بیرون آمدم. 

امانی اضافه کرد: طبق معمول، با مهربانی می‌خواست تا در آسانسور بدرقه‌ام کند. من هم مثل همیشه، برای اینکه از اینکار منصرف شود؛ گفتم با رئیس دفتر (که کنار ما ایستاده بود) کاری دارم. آخرین خداحافظی را با هم کردیم. 

وی خاطرنشان کرد: قرار بود امروز دوم خرداد، برای هشتمین بار در زمان مسئولیتم در لبنان به بیروت بیاید. مقدمات کار هم فراهم شده بود؛ اما میهمان خدایش شد. ⁧

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار