 
    
    
 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی معیری مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: با عنایت به راهبرد این سازمان مبنی بر بهینه سازی سرویس ها، فرآیندها و هدفگذاری دستیابی به رضایت مخاطبین، سرویس نوبت دهی آنلاین شعب بیمه ای راه اندازی شد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی معیری مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: با عنایت به راهبرد این سازمان مبنی بر بهینه سازی سرویس ها، فرآیندها و هدفگذاری دستیابی به رضایت مخاطبین، سرویس نوبت دهی آنلاین شعب بیمه ای راه اندازی شد.
وی افزود: این سرویس با هدف مدیریت بهینه تقاضاها و تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و با گستره پوشش خدمات ٢٢ گانه تعریف شده است .
معیری تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی نسبت به اخذ نوبت و سپس مراجعه حضوری اقدام نمایند.
انتهای پیام/
 
    
    
 
    
    
 
    
    
 
    
     
    
    
 
    
    
 
    
    
