راه‌اندازی سامانه اینترنتی برای افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به مددجویان اصفهانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان از راه‌اندازی سامانه ای از ۱۴ اسفند امسال خبر دادکه بر اساس آن روند ثبت و ارائه بخشی از خدمات حمایتی این نهاد اینترنتی می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلال یزدانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان، گفت : ثبت و ارائه خدمت حمایتی این نهاد از ۱۴ اسفندماه به‌صورت اینترنتی ممکن خواهد بود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان افزایش سرعت خدمت‌رسانی به جامعه تحت حمایت و کاستن از هزینه‌های مراجعه حضوری مددجویان به ادارات کمیته امداد استان اصفهان را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این سامانه اعلام کرد و گفت : فاصله زیاد مددجویان تا نزدیک‌ترین دفتر این نهاد به‌ویژه در مناطق روستایی مشکلات زیادی را برای این نیازمندان ایجاد می‌کند که با توجه به ضریب نفوذ مناسب خدمات اینترنتی در روستاها ، راه‌اندازی سامانه e.emdad.ir از ۱۴ اسفندماه کمک شایانی به کاهش هزینه‌های این نیازمندان و همچنین افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به آن‌ها می‌کند.

یزدانی ادامه داد: تعمیر و بازسازی مسکن ، انشعابات ، تسهیلات شهرداری ، پوشش خدمات دانش آموزی و دانشجویی ، جهیزیه و هدیه ازدواج ، خدمات نظام‌وظیفه و تسهیلات بازگشت به روستا ، خدماتی است که امکان ثبت درخواست برای آن‌ها در سامانه مذکور فراهم‌شده است.

وی بابیان اینکه مددجویان برای ورود به این سامانه از کد ملی و شماره شناسنامه به‌عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده می‌کنند ، گفت : سامانه به‌صورت هوشمند و بر اساس شرایط اختصاصی مددجو و دستورالعمل‌های قانونی ، خدماتی را که امکان ارائه آن وجود دارد ، مشخص می‌کند و درخواست‌های ثبت‌شده در سامانه حداکثر ظرف مدت یک ساعت به مددکاران مربوط ارسال می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان ادامه داد : در سامانه این امکان برای مددجویان فراهم‌شده است که مراحل رسیدگی به درخواست خود را مشاهده کنند و در صورت لزوم مدارک خواسته‌شده را از طریق سامانه ارسال کنند.

انتهای پیام/م

ثبت درخواست‌های مددجویان اصفهانی اینترنتی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.