معاون برنامه ریزی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت:در حال حاضر ۸۸ درصد کارها به صورت الکترونیکی انجام می شود که این کار توانسته نزدیک به سه میلیون مراجعه در ماه به ثبت اسناد استان را کاهش دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا اسحاقی معاون برنامه ریزی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان در جلسه تودیع و معارفه روسای ثبت اسناد اردستان و زواره اظهار داشت: با الکترونیکی شدن امور ثبت اسناد از سال۹۲ توانسته ایم ماهانه بالغ بر ۱۴ هزار سند صادر کنیم که این رقم در حال حاضر به بیش از ۳۴ هزار سند افزایش یافته است.

او افزود: در حال حاضر ۸۸ درصد کار‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که این کار توانسته نزدیک به سه میلیون مراجعه در ماه به ثبت اسناد استان را کاهش دهد.


معاون برنامه ریزی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان ابراز داشت: موضوع الکترونیکی شدن صدور اسناد توانسته در هزینه، مراجعه حضوری و برخورد‌های مستقیم افراد با این اداره کم کند.

اسحاقی بیان داشت: اداره ثبت اسناد و املاک آمادگی دارد تا در چهار سال آینده کل پرونده‌های ثبتی را به کمک رایانه ثبت کند که زیر ساخت و تجهیزات آن آماده شده است.

وی افزود: با ثبت اسناد در نرم افزار مخصوص، مردم می‌توانند کل کار‌های سندی خود را از داخل منزل پیگیری کنند.

معاون برنامه ریزی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان تصریح کرد: عملکرد اداره‌های ثبت اردستان و زواره راضی کننده بوده و ۹۹ درصد از مراجعه کنندگان به این موضوع اشاره داشته اند.

انتهای پیام/م

 

تودیع و معارفه روسای ثبت اسناد اردستان و زواره

برچسب ها: اخبارفناوری ، املاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.