در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

چالش رفت و آمد دانش آموزان با بازگشایی مدارس از نیمه شهریور

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به بازگشایی مدارس از نیمه شهریور گفت: یکی از اساسی‌ترین مشکلات ایاب و ذهاب دانش‌آموزان است.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چالش‌های بازگشایی مدارس از نیمه شهریور بیان کرد: مدارس با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا براساس وضعیت سفید، زرد و قرمز طبقه‌بندی می‌شوند که در شرایط اول کلاس‌ها حضوری، در حالت دوم کلاس بخشی حضوری و بخشی غیر حضوری و در شرایط سوم فرآیند آموزش غیرحضوری خواهد بود  و ما هم تابع تصمیم ستاد ملی کرونا در شهر تهران هستیم.

او ادامه داد: تراکم کلاس‌های درسی در شهر تهران حدود ۳۲ دانش آموز است و این در حالی است که تراکم استاندارد ۲۴ نفره در نظر گرفته شده است بنابراین در این مورد مشکلاتی وجود دارد، اما با تدابیر لازم از جمله زوج و فرد کردن یا دو شیفته کردن دانش‌آموزان این موضوع را برطرف خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه از حیث نیروی انسانی و ساماندهی آن در صورت برای بازگشایی زودتر از موعد مشکلی نداریم، اظهار کرد: موضوع ساماندهی انجام شده است و در تامین معلم با توجه به بازگشایی از نیمه شهریور مشکلی وجود ندارد.

فولادوند با اشاره به اینکه مشکل اصلی در سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان است، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین رفت و آمد به مدرسه دچار مشکل هستیم که باید برای آن تدابیر ویژه‌ای بیاندیشیم.

او با اشاره به اینکه برای بازگشایی از نیمه شهریور آمادگی لازم وجود دارد، گفت: امسال با توجه به شرایط خاص موجود تغییر تقویم  آموزشی انجام می‌شود، اما برای آنکه این تغییر دائمی شود نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم و بررسی‌های بیشتری هستیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
سجاد
۲۲:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
اگه یک دانش آموز یا معلم بخاطر کرونا بمیره ارزشش داره مثلا یکسال چه تاثیری داره بزار یک سال دیرتر لیسانس بگیرن واقعا بنظرتون سلامتی اهمیتش کمتر از آموزشه
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۳:۳۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
من بیشتر نظراتو خوندم. اکثریت والدین هستن که میگن مخالفیم بچه مون بره مدرسه. پدر گرامی مادر گرامی والا بلا سخته مجازی درس بخونی. شما فقط روی سلامتی گیر دادید. بعضیا گفتم شاگرد اول باشی درس میخونی. من خودم شاگرد اولم ولی نمیشه. خدایی خیلی سخته. خودتونو یکمم جای ماها بزارید. الان من خودم از پارسال هیچی نفهمیدم به خاطر همین محبورم از این سایت اون سایت درسای عقب افتادمو پیش ببرم. وقتی میگید حضوری نع به خاطر ماهاام شده بگید مجازیم نع خب. کسی به حرف ماها که گوش نمیده. در هر صورت مجازی درس خوندن مساویه با هیچی نفهمیدم یا همون مدرسه نرفتن...
وضعیت یه سریام در نظر بگیرید. تو این شرایط که قیمت مبایلم زیاد شده بعضیا نمیتونن. توان مالی ندارن. حتما باید بدبختیشونو ببینید که دست بردارید؟! (روی صحبتم با همس چه مسئولین چه والدین چه مردم)
Iran (Islamic Republic of)
Raha
۲۳:۴۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ترو خدا الکی شعار ندید نمیفرستیم نمیفرستیم
خب درسته سلامتی مهمه ولی خب چرا کسی ما دانش اموزان رو درک نمیکنه ک نمیتونیم مجازی بخونیم و چیزی یاد نمگیریم وشاید بعضی ها موبایل نداشته باشن و بهتره ک مدارس باز بشه و همه هم انشالله رعایت میکنن
مرررسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
به نظر من باید واکسن تولید بشه وبه همه تزریق کنند بعدا مدرسه باز شود .معلمی که بیماری سرطان دارد گناه نیست که از بچه ها یا کسانی که به مدرسه رفت وآمد می کنند کرونا هم بگیرد ، مگر او خانواده ندارد ،بچه ندارد
لطفا همه جوانب را در نظر بگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دوستان عزیزی که میگن به صورت مجازی اموزش ببینیم ایا داخل روستا های نه خیلی دور افتاده اینترنت هست وسط شهر هم ما اینترنت جواب نمیده در ضمن یه نگاه به قیمت موبایل بندازید وقتی یک خانواده سه تا دانش اموز داره باید چقدر پول موبایل بده
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۹:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
خب میتونن روستا ها رو حضوری کنن چون احتمال ابتلا در اونجا هم کمتر و شهر ها رو غیرحضوری برا اساس سفید و زرد و قرمز
Iran (Islamic Republic of)
اکبر امیری
۰۶:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من خودم مدیر مدرسه هستم به نظر جان بچه های مردم ولا به خداوندی خدا از هرچیز مهمتره ما داریم از صبح تا شب زحمت میکشیم فقط وفقط برای سلامتی بچه هامون چطور امکان دارد من نوعی بچه کلاس ۶ و ۴ رابفرستم سرکلاس اونم دربین ۳۰۰ نفر دانش اموز که اصلا مشخص نیست از چه خانواده ای وبا چه امراضی امدند این یعنی قتل فرزندم وبه دست خودم سلامت فرزندمان خط قرمز ماست انشالله این کرونا تمام بشه تکرار پایه بشه بهتره که دگه هیچ وقت بچه تون را نبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
پسر من امسال میره کلاس اول.اصلا ثبت نامش نمیکنم،اگه حضوری باشه که خریت محض فرستادنش،اگرم آنلاین باشه خودم و خودش دیوانه میشیم با یه گوشی و اینهمه آموزش،اصلا مگه کلاس اول مجازی میشه آموزش داد؟برای پیش دبستانیش داغون شدیم با آموزش مجازی،چه برسه کلاس اول
India
آ
۰۳:۳۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من دخترم ونمیفرستم مدرسه مگه از سرراه اوردمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
مدرسه ها نباید باز بشه من ک مخالفم با رفتن بچه ها ب مدرسه آلودگی و مریضی زیاد میشه یعنی چی واقعا عزیزمون رو بخاطر درس و مدرسه از دست بدیم!
Iran (Islamic Republic of)
پانا
۰۲:۲۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اونایی که بچه هاشون امسال مدرسه بفرستن مطمئنا از دستشون خسته شدن ومستقیم می فرستن برای مردن تو این شرایط وخیم وبوبختی مدرسه وسواد کیلویی چند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ای کاش یکم درک داشتن میفهمیدن اگه یه امار بگیرن میفهمن که چقدر امسال افت تحصیلی داشتن بچه ها .
هیچ کس مجازی درس را درست و اومن طور که باید متوجه بشه نمیشه و معلم هم خودش را خسته میکنه امسال بهتره کلا تعطیل بشه چون اگر هم حضوری باشه بخاطر استرس کرونا و این که بچه ها باید شرایط بهداشتی را رعایت کنند و ساعت ها باماسک و دستکش سر کلاس باشند خیلی برایشان سخته و باز هم درس را متوجه نمیشوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
خب اگه میگد نمیفرستیمو نگران سلامتی بچهامون هستیمو از این حرفا چراا ماسک نمیزنید چرا از دستکش استفاده نمیکنید.
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۹:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
ماشالله داروی کرونا رو کشف کردی یه ماسک و دستکش تمام افرین اگه از سرویس بهداشتی استفاده کنیم یا اینکه تضمینه همه رعایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من که بچه هامو نمی فرستم.حتما باید چند تا دانش آموز بمیرن تا بعدش بگن آی آی وای وای.تو ایران اول عمل میکنن بعد فکر.مسولین رو میگم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۱۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من بچه هام رو به مدرسه نمیفرستم. اوفتاددد
Iran (Islamic Republic of)
Sh
۰۱:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
امسال هم مدرسه را مجازی کنید .من خودم معلم هستم.اونی که درس خون باشه توی شاد درسشو میخونه،اونی هم که درس خون نباشه جون به جونش کنن درس نمیخونه.یه عده آدم سرخوش وبی خیال و به عبارتی کم عقل هستن که به اسم سررفتن حوصله شون دوست دارن بچه هاشونو بفرستن مدرسه و استراحت کنند.لطفا به فکر سلامتی مردم باشید تا این ویروس لعنتی ریشه کن بشه وبه زندگی عادی برگردیم.
Germany
ف ح
۰۱:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من هم مخالف باز شدن مدارس هستم چرا اعلام نمیکنن که یکسال بچه ها
ها به مدرسه نروند مثل یکی از کشورها فکر کنم نیوزلند بود تصمیم گرفته شد بچه ها مدرسه نروند تا زمانی که واکسنش پیدا شد کشور ما هر ساعت یه تصمیم میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
لطفا از وزیر اوموزش پرورش بخوای د بدون ماسک بره بیرون ما چطور میت نیم مطمن بشیم که بچه ما توکلاس مثل ماشینها با طرح زوج وفرد ماسک رو از صورتشون برنمیدارن لطفا برنامه ریزی نکنید چون خنده دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
مگه بچه دبستانی تحمل میکنه چندساعت ماسک بزاره یا قبل از خوردن تغذیه دستاش رو بشوره یا فاصله رو توزنگ تفریح رعایت کنه توروبخدا مسئولین یه کم فکر کنین بعد تصمیم بگیرین واجرایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام چه معنی داره وقتی بچه با استرس و ترس و لرز بده مدرسه هیچی نمیفهمم خدایی نکرده مریض بشه کی جواب گو هست
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۰۰:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دانش آموزان چون رعایت نمیکنند یک سرماخوردگی که یک نفر بگیره همه کلاس میگیرند حالا کرونا باشه خدا رحم کنه با این رعایت کردن دانش آموز ابتدایی که اصلا رعایت نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۰۰:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دانش آموزان چون رعایت نمیکنند یک سرماخوردگی که یک نفر بگیره همه کلاس میگیرند حالا کرونا باشه خدا رحم کنه با این رعایت کردن دانش آموز ابتدایی که اصلا رعایت نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
منم بچه ام امسال کلاس اول ولی نمیفرستم.یک سال عقب بمونه بهتره.یا حتی بی سواد بمونه خیلی بهتر از اینه که دور از جونش بمیره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
منم بچه ام امسال کلاس اول ولی نمیفرستم.یک سال عقب بمونه بهتره.یا حتی بی سواد بمونه خیلی بهتر از اینه که دور از جونش بمیره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
منم بچه ام امسال کلاس اول ولی نمیفرستم.یک سال عقب بمونه بهتره.یا حتی بی سواد بمونه خیلی بهتر از اینه که دور از جونش بمیره...
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۵۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دانش آموزان چون رعایت نمیکنند همش سرما میخورند من معلم هستم خودم می دیدم که دانش آموز کل هفته سرما خورده این که خوب میشد نفر بعدی یک هفته سرما خورده حالا تو پاییز خدا کنه واکسن بیاد وگرنه سخت هست
Iran (Islamic Republic of)
رز
۰۰:۵۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
یک جا میگید جمعیت کم هست از یک طرف میخواهید دانش آموزان روبه کشتن بدهید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
از محالات هست که بتوانید مدرسه رو باز کنید مگر با تولید واکسن فقط بتونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
یکی به این وزیر واین دولت نیست بگه کم نگران آموزش و تعلیم بچه های کشور ایران باشید
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۰۰:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
آمار داره بالاتر میره چه طور تو پاییز که سرماخوردگی وکرونا قاطی میشه و نمیشه این دو را تشخیص داد مدرسه رو باز میکنید؟؟
Russian Federation
Me
۲۳:۲۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
تورو خدا مدرسه ها رو باز کنین واقعا بچه ها هیچی یاد نمیگیره مخصوصا کنکوری ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام مدارس را بازززززززززززز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
لطفاً مدرسه را باز کنیدچون من شاد نفهمم
Austria
زهرا
۲۳:۰۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
همگی باهم باید باشیم بچه هارو نمی فرستیم مدرسه چه معنی داره با این بیماری مدرسه برن خودمن نمی فرستم اگر اینترنتی درس خوندن که هیچ وگر نه مدرسه نه نه نه نه جونشون مهمتره یا سوادشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
این کا. هم مثل بقیه کارها اشتباهه چرا با جون مردم و عزیزانسون بازی میکنید
مجلس زودترباید وارداین مسئله بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
من یک دانش آموزم بین دو راهی
برم مدرسه کرونا میگیرم
نرم درسو یاد نمیگیرم امتحانو خوب نمیدم
خیلی از بچه ها هم امتحانا رو نمیخونن بعد تو واتساپ گروهی حل میکنن
حتما تقصیر منه که تقلب نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام مدرسه ها رو باز کنین
Germany
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
منم نمی فرستم بچه رو مدرسه
پنج ساعت رو بچه نمیتونه گشنه و تشنه بمونه باید خوراکی بخوره
دستشویی بره سوار سرویس بشه
بعد هم کتاب و دفتر آلوده رو بیاره تو خونه مشق بنویسه درس بخونه
بچه کلاس اولی چطور مراعات کنه
تو خونه هم سالمند هست خانم باردار هست
Iran (Islamic Republic of)
طناز
۲۳:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
دقیقا درست میفرمایید از نگرانی اصلا ارامش نداریم
Iran (Islamic Republic of)
هدیه
۲۱:۱۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بابا توروخدا مدرسه رو باز کنین سال بعد من یه مبحث جدیدی رو میخوام شروع کنم و پا تو پایه دهم میزارم و به خاطر همین اگه از اول خوب. یاد بگیری تا پایه اخر هم خوب یاد میگیری الان پایه دهمی های سال بعد و هفتمی های سال بعد بیشتر درخطر چون یه مبحث جدیدی و غیر حضوری باعث میشه همه امون بی سواد بریم جلو و اصلا چیزی یاد نگیریم تازه باعث میشه سال های بعد حجم درس ها برامون سنگین بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
حالا تو خوبه سال اولی ما ک امسال سال آخریم و میخایم کنکور بدیم و بیشتر سوالات کنکور مال دوازدهمه..
باز با این حال من خودم مخالف بازگشایی مدارسم..
آدم نباید خود خواه باشه..
اگر فقط خودمون بودیم مشکلی نبود ..
جون خانوادمونم در خطره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید .... درسته آموزش بچم مهمه درسشم معمولیه ولی سلامتیش خیلی بیشتر از این حرفها برام مهمه هروقت این کرونا ریشه کن شد لطفاً مدارس رو باز کنین اصلا سلامتی مردم براتون مهم نیست بخصوص دوره ی ابتدایی این همه گرونی است تازه قرار بود نت شاد رایگان باشه همش از جیب گذاشتیم اینم فدای سر بچه هامون ولی الان دیگه بازی با جون بچه هامونه از این نمیشه گذشت شما جون ملت براتون مهم نیست ک مدارس رو میخواین باز کنین
Iran (Islamic Republic of)
حسینرحیمی
۱۹:۳۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیرمن خودم کرونا ضعیف گرفتم ولی با این وجود حالم خیلی بد بود با باز گشایی مدارس مخالفم و فرزندم را تا واکسنش نیاد نمیفرستم ۱ سال عقب افتادن از درس بهتر از هرگز ندیدن فرزنده
Iran (Islamic Republic of)
صالحی
۱۹:۱۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم،یک سوال خدمتتون داشتم ی بچه کلاس اولی واقعا میتونه پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنه؟مثلا سرویس بهداشتی که میرن به شیر اب که دست میزنند یا وقتی تو حیاط بازی میکنن و زمین میخورن زمانیکه با سرویس مدرسه میرن ووو...ایا به نظرتون رعایت میکنن؟ما برای یک ساعت بیرون میریم از دم در صد بار تذکر میدم اما بازم فراموش میکنن خودم هم مشکل ریه دارم هم دیابت واقعا مدرسه رفتن بچه ها بدتر استرسمون بیشتر شده خودم کارمندم و از اول همه چیز رو رعایت میکنم اما بچه ها رو بعید میدونم بتونن رعایت کنن.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
آخه تو این وضیعتی که تو دنیای ما افتاده، بریم مدرسه؟ والا همه کشور ها عالی بود ولی تو این روزی که کرونا آمد، بر شیطان لعنت. بچه ها چه جونی دارن که برن مدرسه. بیچاره روستایی ها و عشایرها که ماسک و دستکش نمی تونن پیدا کنند دلم به حال آنها میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۸:۱۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
می خوام بدونم رفتن بچه ها به مدرسه یک روز در میان جلوی کرونا رو میگیره؟؟؟یعنی چی مدرسه رفتن یک روز در میان یعنی اگه ما بچه هامون رو یک روز در میون بفرستیم مدرسه دیگه کرونا نمیگیرن؟؟؟توروخدا این مسخره بازی ها رو جمعش کنید اول از درس خواندن آنلاین حالا هم مدرسه رفتن یک در میان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
شمارو به خدا مدرسه ها رو باز نکنید! اگه مدرسه ها باز بشه بیچاره بچه های کلاس اولی از کجا بدونن که باید ماسک و دستکش رو درنیارن !
اگه مدرسه ها باز بشه فاجعه میشه چون دیگه خبر دارید که بچه ها هم کر
کرونا میگیرن اگع بچه ای توی مدرسع از همکلاسیش بگیره خدای نکرده کی میاد جواب پدر و مادرشو بده!؟
Iran (Islamic Republic of)
حح
۱۷:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام مدارس را باز نکنید همین الان هم بچه ها بعضی هاشون مریض شدند ما خودمون از طریق شبکه شاد به بچه ها مون درس ها را یاد میدیم کسی از جون بچه اش سیر نشده که بفرسته مدرسه حالا هر چی هم شما بگید اما کسی تو این وضعیت بچه ا هاشون را مدرسه نمیفرستند
Iran (Islamic Republic of)
علی ر1ا
۱۷:۴۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
من خودم دانش اموز هستم ولی پنج ساعت کی میتونه ماسک بزنه یکم به این فکرها هاهم باشید ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام فقط می خوام بدونم از روی چه آماری میگن مدارس دو شیفته میشن ؟من الان توی مدرسه دو شیفته درس می خونم قراره چند تا شیفت اضافه کنن ؟ اصلاً دو شیفته بشه چجوری می خواین این همه مواد ضد عفونی تهیه کنین ؟
کاش قبل از حرف زدن یکم تحقیق و فکر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
به نظر من والدین باید در این زمینه جدی باشن اینکه ۲۴ نفر توی یک کلاس باشن یعنی گرفتن کرونا به نظرم خود والدین نباید اجازه بدن این اتفاق بفته سعی کنن روش های بهتری در امورش غیر حضوری ارائه بدن تا هم دانش آموزان وهم مربیان صدمه نبینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
والا پارسال که هنوز کرونا نبود بچه من و خیلی از همکلاسی هاش. بخاطر آنفلوآنزا همش غیبت داشتند.بچه من که بد جوری مریض شد طوریکه پاداش یک هفته فلج شده بود و نمیتونستم بایسته و راه بره. امسال که دیگه بدتر با این ویروس کرونا. من که بچه رو نمیفرستم مدرسه گور بابای درس مگه ما مدرسه رفتیم چی یاد گرفتیم والا دو تا جمع و ضرب و تقسیم رو هم با ماشین انجام میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۷:۰۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام باز کردن مدرسه یعنی فاجعه
Iran (Islamic Republic of)
ساغر
۱۶:۵۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام . والدینی که میان اعتراض میکنند میگن ما بچه هامونو نمیفرستیم مدرسه ها نباید باز شه ما دانس اموزیایی که امسال کنکور داریم باید چکار کنیم ؟ اگر مدرسه نریم چه جوری درس هارو یاد بگیریم همین الانم نصف سال یازدهم مارو ماست مالی کردن رفت و ما هیییییچی یاد نگرفتیم ولی سال دوازدهم شوخی بردار نیست . کرونا یه بخش کوچیکی از مشکلات زندیگیمونه ولی امساله که کل زندگی ما کنکوری هارو تحت تاثیر قرار میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بنظرم تازمانی که این ویروس هست بازگشایی مدارس یعنی فاجعه.تاوقتی سلامتی درمعرض خطره .درس ومدرسه چه فایده داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
دخترمن کلاس اولی س.خیلی سخته توی خونه درس یادبگیره.خداکنه کرونا زودتر ریشه کن شه
Afghanistan
ثنا
۱۶:۲۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بابا من یه دانش آموز ششمی هستم باید برم هفتم . ما امتحان نهایی داشتیم اصلا معلوم نشد تو برنامه ی شاد امتحان گرفتیم یا نگرفتیم . تو تلویزیون هم یه صفحه حل میکردن یه صفحه حل نمی کردن اصلا امسال هیچی یاد نگرفتیم با این شرایط تو رو خداا مدرسه ها رو باز کنین قول میدیم پروتکل رو رعایت کنیم. مدرسه ها باید باز شن چون ما هیچی با این فضای مجازی یاد نمیگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
زری
۱۵:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
من هم دوتا بچه ههم رو مدرسه نمیفرستم. بزارم یکسال عقب بیفتند. هرچند که عقب هم نمی افتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
درسها به صورت آنلاین بر گزار بشه بهتره...اگه بچه ها برن مدرسه راه انتقال ویروس باز تر میشه وفاجعه میشه ....چون بچه ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
7
۱۵:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام به نظر من باید طوری برنامه ریزی کرد که نه سیخ بسوزه نه کباب بنه باید مدرسه ها رو باز کرد تا بچه ها در خطر باشند نه اینکه بچه ها از درس ها عقب بمونن باید کلاس های مجازی رو حفظ کنن به شرطی که سرعت اینترت رو بالا ببرن ، برای دانش آموزان و معلمان اینترنت رایگان قرار بدن و اینکه از یه نرم افزار مناسب تر استفاده کنند همچنین درس ها طوری به بچه ها آموزش داده بشه که نه از درس هیچی نفهمن و هم اینکه از درس خوندن خسته بشن و معلم ها هم باید به صورد دو ساعت جدا در روز درس بدن تا گوشی خودشون و دانش آموزان هنگ نکنه
Iran (Islamic Republic of)
مادر نگران
۱۵:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
فرستادن بچه ها به مدرسه، ریسک بزرگیه، حتی در مناطق سفید. من تحت هیچ شرایطی بچه هام رو نمیفرستم مدرسه، تا زمانیکه انشاءالله واکسنش رو بزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
تمام مدارس باید مجازی باشد.شما که میگید دو شیفته پس معلمین بیچاره چند روز و چند نوبت باید در مدرسه باشن.این برنامه ها فقط از پشت میز قابل اجراست نه در عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
واقعا براتون متاسفم که به جای اینکه فکرسلامتی بچهاتون باشین بفکرراحتی خودتون هستین
Iran (Islamic Republic of)
Asma sarmadi
۱۳:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام مدارس را باز کنید لطفا من خودم دانش اموزم خسته شدم تو خونه اصلا از طریق شاد هیچکی هیچی نفهمید باز کنید مدارس را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
دختر خانوم اگه خدای نکرده کرونا بگیری ده تا دیگه هم آلوده میکنی حالا بگو مدرسه باز بشه...اونم بچه ها که از ماسک زدن و دستکش خسته میشن و فاصله اجتماعی رعایت نمیکنن ...باید چاره ای دیگر اندیشید.
Iran (Islamic Republic of)
Asma sarmadi
۱۳:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام مدارس را باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
فکر بچه هات نیستی گویا ..یا از اوضاع خبر نداری..چشمو گوشتونو باز کنید..از بچهاتون سیر شدید
Singapore
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
من خودم جزء کادر مدرسه ام با ترس ولرز مدرسه میرم اینی که همیشه مدرسه ضد عفونی میشه اصلا هم این طوری نیست فقط فرمالیته چند تا عکس برا اداره میفرستن خود مدیر هم همیشه ماسکش پایینه بچه ها با مدرسه رفتن تو خطرند مخصوصا ابتدایی ها چون نمی تونن رعایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بابا توروخدا مدارس رو باز کنید قول میدیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم بخدا تو شاد هیچی نفهمیدیم مدارس را باز کنید خسته شدم اه
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۲۰:۵۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
به جهنم که نفهمیدی خو منم نفهمیدم نشستم مثل بچه ی آدم خودم درسمو میخونم تو انگار چیزی حالیت نی! مگه جونتو از کوچه بغلی آوردی؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خسته شدی برو قبرستان تا خستگیت دراد جون مردم مهمتره یا خستگی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اینا می خواهند نسل این ملت را ریشه کن کنند حالا رو آوردن به کشتن بچه ها؟ ول کنید بابا مدرسه کیلو چند وقتی سلامتی نباشه؟
France
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
به نظر من امسال هم باید آموزش مجازی ولی جدی تر باشه
چون سرویسهای ایاب ذهاب خودش بیشتر باعث بیماری و انتشار آن میشه و به شرط تامین اینترنت برای فرهنگیان و دانش آموزان ممنون من خودم هم دبیرم و هم اولیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بی خودی حقوق این معلما رو اضافه کردین .مدرسه بی مدرسه دولت بودجه رو هدر نده .از تلوزیون آموزش بده حقوق معلما را هم به یک چهارم کاهش بده .چون کاری نمی کنند فقط بودجه هدر میدن .بخصوص کارکنان اداری وبخصوص خانم های ی که در کادر اداری مشغولند .همیشه در مرخصی هستند ویا اینکه با گوشی ها وکامپیوتر هاشون مشغول وب گروی اند.دیدم که میگم
Netherlands
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بابا این آموزش و پرورش فقط بلده گزافه گویی کنه آقا من هزار سال سیاه به خاطر آموزش بچه مو نمی فرستم مدرسه شاید آموزش مجازی دنگ و فنگ داشته باشه ولی از هیچی بهتره من که بچه مو نمی زارم بره مدرسه
#به مدرسه_نمی رویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بابا چه حرفی میزنی تا الان ۲۷ راننده تاکسی کرونا گرفتن فوت شدن انوقت میخواید سرویس مدرسه بچه ها سالم بمونن این مسخره بازی ها چیه یکسال غیرحضوری تا کرونا بره پی کارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بابا چه حرفی میزنی تا الان ۲۷ راننده تاکسی کرونا گرفتن فوت شدن انوقت میخواید سرویس مدرسه بچه ها سالم بمونن این مسخره بازی ها چیه یکسال غیرحضوری تا کرونا بره پی کارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام اصلا امسال مدرسه نیست اینو مطمئن باشید مگر که کرونا ریشه کن بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۶:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
مطمعا باشید مدرسه ای بااین شرایط بازنخواهد شد من خودم مدیر مدرسه هستم جان وسلامت بچه مردم از هرچیزی مهمتر است من که بچه خودم راخداشاهده اصلا نمیزارم نهایت اخر تکرار پایه سال بعد میشود جان وسلامتش خط قرمز من هست شما هم باتدبیر بروید جلو اولیا گرامی دل هیچ کس به اندازه یک پدر ومادر برای فرزندتان نمیسوزد ولا غیر فریب این اون رانخورید
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بسه دیگه کم به ما پدر مادرا استرس بدید از شهریور رفتن یا یک روز درمیان هیچ کدام جلوی کرونا رو نمیگیره شما نه میتونید پروتکل بهداشتی رعایت کنید نه سرویسارو نظم و سامان بدید همه اینام اگه یه درصد تو خواب انجام بشه جلوی ناقلارو که با تنفس بیماری رو منتقل میکنن نمیتونید بگیرید بچه ای هم که روزانه چندین ساعت با ماسک باشه بعد از مدت کوتاهی دچار کمبود اکسیژن میشه و بیماریهای دیگه میگیره امسال باید آنلاین باشه بفهمید
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۲:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
منم بچه هامو نمیفرستم مدرسه حتماً باید چند تن از بچه‌ها بمیرند بعد تعطیل کنند درسته که با مجازی درس خوندن خیلی مشکا هست ولی بهتر از اینکه جون بچه هارو به خطر بیندازیم
Iran (Islamic Republic of)
asma
۱۰:۵۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
مدرسه ها باید باز بشن چون اموزش مجازی به هیچ دردی نمیخوره میدونم بعضی از عزیزان نگران بچه هاشون هستند اما اکه شرایط فاصله گذاری و رعایت پروتکل بهداشتی درست انجام بشه مشکلی پیش نمیاد اگه کرونا ۱۰ سال طول بکشه چی؟یعنی ما ۱۰ سال نباید بریم مدرسه؟ما باید خودمونو با شرایطی که پیش اومده سازگار کنیم من خودم دانش اموزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
چقدر از خونه گریزونی بهانه هم درس
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام .عزیزم وضعیت خرابه، باید امسال ، آموزش مجازی باشه من خودم معلمم. خردادماه ، توی مدرسه از بچه ها کرونا گرفتم ولی از ترس آبروم وبه کسی نگفتم .یک هفته خونه خوابیدم و فشار بیماری کشیدم ، خدا کمکم کرد نمردم. بچه ها هم می گیرن، فقط علایم بیماری در بچه ها مخفی هست وشرایط حاد رو نداره. حد اقل به فکر سلامتی بچه هاتون باشین
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۹:۳۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
نمیشه به سفید بودن اعتماد کرد وبچه ها رابه مدرسه فرستاد.اگر اتفاقی برای بچه ای افتاد جناب وزیر جوابگو هستند‌.؟اصلا سال جدید به تعویق بیفته.آنلاین هم بخدا کل خانواده اذیت میشن.به گوش مسئولین برسونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام، مابه هامونا نمیفرستیم مدرسه، حالا شما هی برا خودتون برنامه ریزی کنید
Germany
حمید
۱۲:۳۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اینا بچه های خودشون رو نمیفرستن مدرسه ، چون نیازی به درس خوندن ندارن ، همه مون رو به کشتن میدن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
حفظ جان بالاتر از هر چیز دیگر است . آموزش هم برای حفظ جان و تکامل انسان صورت می‌گیرد . مدرسه یا باید باشد اونم در صورت رفع مشکل یا باید نباشد و این بی برنامه گیرها خنده دار نیست دیگه حال بهم زن میشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۵۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
فقط شعار و دیگر هیچ .
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۰۶:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بچه ها نمیتونن پروتکل ها را رعایت کنند خسته میشن از ماسک دستشان را به ماسک میزنن دستشویی که میرن دست به شیر اب میزنن مگه میشه بعد از رفتن هر دانش آموز به دستشویی ضد عفونی کرد شیر اب دستشویی را. سرویس مدارس اکثرا راننده تاکسی هستند ماشینش شون را مکه روزی چند بار ضدعفونی میکنند. تو را خدا یکم بیشتر فکر کنید درس بچه هامون برامون مهم است ولی سلامتی شون بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۹
کی بچه شو تواین شرایط میفرسته مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۰ تير ۱۳۹۹
من که بچه هامو نمی زارم برند
عقب بیافتند بهتر از اینه که بمیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
مردم بچه هاتون رو نفرستید مدرسه، مجازی بخونن بهتره. پسر من کوچیکه اگه سن مدرسه رفتنش بود من نمیفرستادم. به خاطر یه کم عقب افتادن میخواین بچه هاتون رو به کشتن بدید.
Iran (Islamic Republic of)
محنا
۰۴:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
وقتی بچه ی من میخوام بره کلاس اول اخه با تلوزیون چطوری یاد بگیره ازاین طرف هم مدرسه خطرناک به نظر من مدرسه هارو تعطیل کنن کلا بهتره عقب بیفته
Iran (Islamic Republic of)
م.ح
۰۶:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من خودم فرهنگی هستم.پسرم امسال پایه ششم میره.من هم راضیم یکسال عقب ببافته ولی سالم بمونه.پسر من بیاریه ضمیمه ای داشته.مشکل پلاکت خون.به خدا سال ۸۸ که به دنیا اومد،درگیر این بیماری بود.من اونموقع بیمه هم نداشتم.هر آمپول IVIG رو ۴۱۵ هزارتومن پول میدادم.۲۵ میلیون تومن خرجش کردم.پزشکش میگه نباید کرونا بگیره.وگرنه دورازجونش مشکل میخوره.پس لالم بودنش برای من مهمترین چیزه.نمیفرستمی مدرسه.
آخرین اخبار