باشگاه خبرنگاران جوان - خودروی نیسان از جمله گزینه مناسب برای باربری به ویژه در سطح کلانشهرها محسوب میشود. با استفاده از این خودرو بسیاری از افراد میتوانند امرار معاش کنند. اما به گفته شهروندخبرنگار ما مدتی است که پلاک گذاری و تحویل این خودرو به تعویق افتاده و مشکلاتی را برای خریداران این خودرو به وجود آورده است.
وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
متن پیام شهروندخبرنگار
با سلام من به نیسان در تاریخ ۱۸ مرداد ماه با تحویل یک ماهه ثبت نام کردم؛ که ۸ مهرماه است هنوز هیچ خودرویی به من تحویل ندادند.
خیلی از هموطنان هم همین مشکل دارند ما با صد سختی و طلا فروختن به زور توانستیم مبلغ اولیه پول نیسان را جور کنیم. حالا پلاک نمیکنند. ۴۰ روز دیگر هم ۸۰ میلیون چک اول نیسان است. من از روی تفریح این ماشین نام نویسی نکردم برای اینکه بتوانم با این خودرو امرار معاش کنم تا خرج خانوادهام را تامین کنم. لطفا پیگیری کنید.
دوستان حالا که این بلا سر ما اومده و فکر و خیال چکها خیلی از ما رو داره به مرز جنون میرسونه؛ میگم از الان باید بهواین فکر باشیم که پیگیری کنیم برای چک ها مهلت بدن. من ۲۰مرداد پول ریختم امروز ۷ آبان و تازه اگه ماشینمم هفته بعد بدن چطوری تا برج ۹ میتونم ۹۰ میلیون چک رو پاس کنم.
فقط باید پیگیری کنیم برای چک ها بهمون مهلت بدن.
اگه شماره گزاری ممنوع هست
چرا تولید و فروشش ممنوع نیست؟؟
الان تکلیف ما جز حرص خوردن چیه.
لطفا صدای ما باشید.
بخدا بیچاره مون کردم
2مرداد پول ریختم.18شهریور پذیرش شدم
تا الان دو ماه و نیمه هیچ خبری از ماشین نیست
ماشینی که یک ماهه قرار بوده بدن.
چکش داره میرسه امیدبودیم باهاش کارکنیم درش بیاریم.
ولی چجوری حالا
بخدا طلا فروختیم 7تومن
الان11تومنه.
گوساله فروختیم کیلویی215تومن الان100تومن گرون شده.
چرا باید انقد ظلم بشه به مردم عادی
ما خریداران وانت نیسان ماشین برای دور دور و مسافرت نمیخریم همه ما برای کار کردن میخریم تا خرج زندگی بدیم با هزار مشکل پول قرض میکنیم ماشینی بخریم تا شرمنده خانواده نشیم اما شرکت سایپا و زامیاد کاری میکنه که الان به نون شب هم محتاج شدیم لطفا خودتون رو بذارید جای ما راننده ها آیا خودتون میتونید برای خودتون این شرایط رو قبول کنید .از کسی که کاری ازش برمیاد خواهش میکنم به داد ما برسه
از دست ما مشتریها کاری بر نمیاد. از خبرگزاری محترم که این خبر را کار کرده تقاضا دارم صدای ما را به گوش مسیولین برسونن. شرکت یا نباید میفروخت تا مردم به مشکل بر نخورند و یا باید موارد ایمنی را رعایت میکرد. در هر صورت شرکت باید موظف بشه مشکل را حل کنه. نه از جیب مشتری ها.