سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از احداث ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن ربانی ارشد، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در تمام محور‌های استان پروژه‌های راه سازی فعال است، گفت: در حال حاضر پروژه چهار خطه محور نهاوند آورزمان، ملایر، پروژه چهار خطه نهاوند فیروزان و تعریض و بهسازی محور نهاوند گیان در حال انجام است.

وی افزود: محور ملایر، سامن و بروجرد از محل نقاط حادثه خیز ۹ کیلومترمانده که امسال ۳ کیلومتر آن تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: محور چهارخطه جوکار، تویسرکان حد فاصل حسین آباد شاملو ۳ کیلومتر باقی مانده که به تازگی قرارداد آن با پیمانکار منعقد شده است.

ربانی ارشد با بیان اینکه قرارداد عملیات تعریض محور اسدآباد به قروه و سنقر به طول ۷ کیلومتر منعقد شده است و پروژه احداث کمربندی رزن نیز درحال انجام است، افزود: در شهرستان رزن کریدور شمالی از رزن تا دمق و در شهرستان درگزین چهارخطه محور کاج قروه و در کبودرآهنگ محور خلعت آباد به شیرین سو فعال است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان فامنین چهارخطه محور اصله کاج در آستانه عملیاتی شدن بوده و فرآیند برگزاری مناقصه را طی می‌کند، افزود: در شهرستان کبودرآهنگ محور خلعت آباد کبودرآهنگ به شیرین سو فعال است و محور علیصدر همدان به صورت مشارکتی اجرایی خواهد شد که درحال حاضر به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

انتهای پیام/ب

۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در همدان احداث می‌شود

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م ح
۱۱:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
عالیه امیدواریم درزمینه گسترش آسفالت همدان به غارعلیصدرکه گردشگران خارجی داره نیزتدابیری اتخاذواجرایی بشه .