تکمیل ترمینال حجاج فرودگاه همدان در سال ۹۸/ برنامه ریزی برای افزایش پرواز‌های فرودگاه

مدیر فرودگاه همدان از تکمیل ترمینال حجاج فرودگاه همدان در سال ۹۸ خبر داد.

تکميل ترمينال حجاج فرودگاه همدان در سال 98/ برنامه ريزي براي افزايش پروازهاي فرودگاه به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سهراب کلوندی مدیر فرودگاه همدان تکمیل و افتتاح رسمی ترمینال حجاج این فرودگاه را مهمترین پروژه سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: ساخت این ترمینال ۴هزار و ۵۱۰ مترمربعی تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به  مهمترین اقدامات انجام شده در فرودگاه همدان طی سال ۹۷ بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات در سال ۹۷، پیگیری افتتاح پروژه‌های عمرانی، ساختمان تکنیکال بلاک و مرتفع‌ترین برج فرودگاهی کشور با ارتفاع ۵۲.۵ و زیربنای ۲هزار  مترمربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال که ساخته شده و در انتظار افتتاح رسمی آن هستیم. 

مدیر فرودگاه همدان افزود: در سال ۹۷ محوطه سازی فرودگاه همدان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، آسفالت ۱۶ هزار مترمربع، سنگکاری ۲۰۰۰ مترمربع  و جدول گذاری ۵۰۰۰ متر انجام شده است.

کلوندی ادامه داد: ساخت سردر اصلی فرودگاه با شش میلیارد ریال اعتبار، ساخت پارکینگ مستقبلین با زیربنای ۴۰۰۰ مترمربع و اعتبار چهار میلیارد ریال و نیز بهسازی ساختمان‌های فرودگاه با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال نیز انجام شد.

وی همچنین گفت: سال گذشته، ۴هزار و ۲۰۰ زایر بیت الله الحرام از استان‌های کردستان و همدان از این فرودگاه اعزام شدند و پرواز‌های مسیر تهران- همدان را برقرار شد.

انتهای پیام/د.ا

توسعه فرودگاه همدان در سال ۹۸ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار