معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تنگنا‌های مالی و تعدد طرح‌ها، طرح جدیدی به ردیف‌های بودجه اضافه نمی‌شود.

طرح جدیدی به ردیف بودجه وزارت راه و شهرسازی اضافه نمی‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از روند اجرایی طرح‌های راه سازی ملایر بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور در ۴۰ سال گذشته بی نظیر و با قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور درباره طرح بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند گفت: برای اجرای این طرح پیگیری‌های زیادی صورت گرفت و تبدیل وضعیت آن به بزرگراه در دولت مصوب شد.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش‌های انجام شده روند اجرایی این بزرگراه نباید طولانی شود، از نمایندگان ملایر و نهاوند در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: با استفاده از اهرم‌های در اختیار خود کمک کنند سال آینده این طرح افزایش اعتبار داشته باشد تا بتوان در مدت ۲ تا سه سال آینده آن را تکمیل و بهره برداری کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ارتقاء این مسیر به بزرگراه ضروری بود، روند توسعه زیرساخت‌های این منطقه را مطلوب و رو به جلو ارزیابی کرد و افزود: این روند موجب می‌شود شرایط اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی منطقه ارتقاء یابد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی طرح اتصال راه آهن نهاوند به شبکه ریلی کشور و بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند آغاز می‌شود.

طرح بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند به طول ۴۰ کیلومتر است که هشت کیلومتر آن در حوزه نهاوند و ۳۲ کیلومتر در حوزه ارتباطی شهرستان ملایر است و به تازگی ۲۲ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از مراحل اجرایی احداث محور چهارخطه ملایر به توره، ملایر به آورزمان و ملایر به تویسرکان در مسیر روستای حسین آباد شاملو بازدید کرد و در جریان مشکلات این طرح‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

افزوده نشدن طرح جدید به ردیف بودجه وزارت راه و شهرسازی

برچسب ها: وزارت راه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار