سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی چرداول:

شرور سابقه دار در چرداول دستگیر شد/کشف محموله‌ی کولر گازی قاچاق در مهران

مهم‌ترین حوادث امروز هفتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;مهم‌ترین حوادث امروز هفتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در پی مطالبه به حق مردم مبنی بر برخورد با هنجارشکنان و کسانی که موجبات ناامنی در جامعه را فراهم می‌کنند، دستگیری یک شرور سابق دار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و تلاش ماموران انتظامی شهرستان چرداول این متهم در سحر گاه امروز در منزلش دستگیر شد.

رضایی  خاطر نشان کرد: این متهم که در کارنامه خود دارای جرائمی از قبیل ایجاد درگیری، چاقو کشی و ضرب و جرح را داشت و خودر را از دید ماموران مخفی کرده بود، پس از هماهنگی با مقامات قضائی، سحرگاه امروز در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 فرمانده انتظامی چرداول ادمه داد: پلیس به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی به افراد شروری که قصد بر هم زدن امنیت شهروندان را دارند نخواهد داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله مراتب را به مرکز ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف محموله‌ی کولر گازی قاچاق در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ازکشف ۷ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ قدرت‌اله شهبازبیگی  گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی جنداله هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۷ دستگاه کولر گازی خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

شهبازبیگی با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است بیان داشت: دراین زمینه راننده دستگیر وپس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران درپایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان، بطور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/با

بسته حوادث

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.