کشف قرص روانگردان در دره شهر/کوه خرمه چرداول دچار آتش سوزی شد

مهم‌ترین حوادث امروز هفتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف قرص روانگردان در دره شهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مهم‌ترین حوادث امروز هفتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۳ هزار عدد قرص روانگردان در دره شهر

دادستان دره شهر از کشف ۳۳ هزار عدد قرص روانگردان در دره شهر خبر داد.

علی ادبی فیروزجایی دادستان دره شهر  گفت: با تلاش مستمر و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (ع) استان ایلام و دره شهر بیش ۳۳ هزار قرص روانگردان معادل ۷ کیلو ۹۰۰ گرم کشف و ضبط شد.

 

کوه خرمه چرداول دچار آتش سوزی شد

کوه خرمه در شهرستان چرداول از توابع استان ایلام دچار آتش سوزی شد.

 از صبح امروز دوشنبه در کوه خرمه در نزدیکی روستای باغله آتش سوزی رخ داده است که اگر مهار نشود با شروع وزش باد در بعدازظهر به فاجعه‌ای سنگین‌تر از آتش سوزی کوه‌های چوار و بولی منجر خواهد شد.

طی سال جاری آتش سوزی‌های بسیار گسترده‌ای در جنگل‌ها و مراتع ایلام مانند سال‌های گذشته رخ داده است.

 

دستگیری عامل انتشار تصاویر خشونت آمیز در فضای مجازی

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان ایلام از دستگیر عامل انتشار تصاویر خشونت آمیز در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ علی جمشید پور سرپرست پلیس امنیت عمومی استان ایلام گفت:در پی انتشار تصاویر خشونت آمیز و محرک در فضای مجازی (اینستاگرام) موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود:با تلاش و اقدامات اطلاعاتی کارشناسان فضای مجازی پلیس امنیت عمومی استان مشخص شد که عامل انتشار تصاویر خشونت آمیز، فردی با هویت معلوم و از اراذل و اوباش بوده است.

جمشید پور اظهار کرد:پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم دستگیر در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم پس تحقیقات لازم و اظهار ندامت و حذف تصاویر خشونت آمیز از صفحه اینستاگرام خود، تحویل مراجع قضائی شد.

 

سرعت بالا باعث مرگ موتورسیکلت سوار در دهلران شد

 رئیس پلیس راه استان ایلام از کشته شدن یک راکب موتورسیکلت در محور فرعی روستای بردین بخش زرین آباد از توابع شهرستان دهلران خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده  رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خروج از جاده توسط یک دستگاه موتورسیکلت در محور فرعی روستای بردین بخش زرین آباد بلافاصله ماموران پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران پلیس راه مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ از جاده خارج و راکب آن کشته شده است.

همتی زاده یادآور شد: بلافاصله با کمک یگان‌های امدادی مصدوم این حادثه که علت جراحات وارده در دم کشته شده بود جهت سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام با توصیه به موتورسیکلت سواران بیان کرد: موتورسواری با سرعت بالا بسیار هیجان‌انگیز است، اما شما فقط در پیست‌ها مخصوص مجاز به داشتن سرعت زیاد هستید، نه در جاده‌ها، چرا که این وسیله نقلیه فاقد هرگونه ایمنی برای پیشگیری از آسیب‌های تصادفات است.

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.