تظاهرات عليه سياست هاي مداخله جويانه قطر

جمعي از شهروندان اردني و سوري هاي مقيم اردن با برپايي تجمع در مقابل سفارت هاي سوريه و قطر در امان حمايت خود را از سوريه و مخالفت خود را با سياست هاي مداخله جويانه قطر اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سانا، شرکت کنندگان در اين تجمع پرچم هاي سوريه و تصاويري از بشار اسد رئيس جمهور اين کشور را در دست داشتند.

کميته مردمي اردن و سوري هاي مقيم اردن با تجمع در مقابل سفارت سوريه در امان حمايت و همبستگي خود را با سوريه و مخالفت خود را با دخالت هاي خارجي در امور داخلي اين کشور اعلام کردند.

شرکت کنندگان در اين تجمع پس از آن با حرکت به سمت سفارت قطر در امان مخالفت خود را با سياست هاي تحريک آميز اين کشور عليه سوريه و منطقه اعلام کردند.

يکي از شرکت کنندگان در تجمع مقابل سفارت قطر گفت: در اينجا تجمع کرده ايم تا مخالفت خود را با دخالت هاي قطر در امور سوريه و تلاش هاي اين کشور براي بين المللي کردن مسئله سوريه اعلام کنيم زيرا آنچه در سوريه روي مي دهد توطئه اي بزرگ عليه امت عرب و سوريه و همه نيروهاي مقاوم است.

يکي ديگر از شرکت کنندگان گفت: ما با دخالت خارجي يا عربي در امور سوريه مخالفيم.

ديگر شرکت کننده خطاب به همه کساني که عليه سوريه توطئه مي کنند گفت: ما از سوريه حمايت مي کنيم و به توطئه گران عليه اين کشور اجازه نمي دهيم برنامه هاي خود را اجرا کنند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار