سرمربي تيم استقلال شرايط تيم خود را براي بازي با تراكتور سازي پيش مي برد، وي معتقد است كه استقلال تحت هر شرايط و با هر مشكلي براي بازي با تراكتور سازي كاملا آماده است زيرا اين بازي انگيزه ها را چند برابر كرده است.

مظلومي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال بازي مهمي را پيش رو دارد اين ديدار براي كل تيم ارزشي زيادي دارد و انگيزه ها را چند برابر كرده است و من تصور مي كنم كه اين انگيزه به تيم و نتيجه بدست آمده كمك زيادي مي كند.

وي افزود: استقلال مشكلاتي دارد ما تيموريان را مصدوم داريم و نگرانش هستيم زيرا اگر وي در تركيب بود شرايط تغيير مي كرد اما در حال حاضر مشكلاتمان ادامه دار است و قرار نيست تغييري در آنها رخ دهد.

مظلومي تصريح كرد: بازي با تراكتور كاري مشكلي نيست و اينكه بخواهيم به اين بازي به ديد متفاوتي نگاه كنيم اصلا اصولي نيست زيرا اين بازي فقط سه امتياز دارد و ما هم به آن سه امتياز فكر مي كنيم.

وي افزود: بازي با تراكتور با تمام اين مسائل براي من مهم است و من تنها به اين فكر مي كنم كه اين بازي مهم را با موفقيت پشت سر بگذاريم و در نهايت موفق باشيم به ديگر مسائلي هم كه در خصوص اين بازي عنوان مي شود هيچ توجهي ندارم .

وي اظهار داشت: با هيچ شخصي مشكلي ندارم و اصلا هم دوست ندارم مسائلي را عنوان كنم كه در آستانه اين بازي مهم تيم را تحت تاثير قرار دهد زيرا ما استقلال هستيم و مقابل يك تيم خوب قرار مي گيريم.

سرمربي آبي ها ادامه داد: تراكتور در تعقيب استقلال است و اين موضوع براي هواداران دو تيم اهميت دارد كه كدام تيم در اين بازي بر ديگري برتري پيدا مي كند از اين نظر بازي كمي متفاوت است و بايد اين مسئله را پذيرفت.

وي گفت: اگر بتوانم از موقعيت هايمان استفاده كرده و دقت لازم را داشته باشيم پيروزي درخانه حرف در دسترس است زيرا ما پيش از اين نيز تجربه اين گونه بازي ها را داشتيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار