با حضور استاندار فارس؛

ظرفیت‌های بخش صنعت فارس بررسی شد

با حضور استاندار فارس، ضمن ارزیابی ظرفیت‌های بخش صنعت این استان، مسائل و مشکلات دو واحد صنعتی در شهرک بزرگ صنعتی فارس بررسی شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، استاندار فارس در بازدید از شهرک بزرگ صنعتی شیراز بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی، در بحث کارآفرینی، اشتغالزایی و ارتقای تکنولوژی تاکید کرد.
حسین صادق‌عابدین در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی، در بحث کارآفرینی، اشتغالزایی و ارتقای تکنولوژی تاکید کرد.
استاندار فارس با اشاره به نقش برخی صنایع تولیدی این استان در تامین نیازهای داخلی و صادرات محصولات خود افزود: استان فارس در برخی بخش‌های صنعتی و تولیدی، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید با رفع موانع و مشکلات این واحدها، از آنان حمایت شود.
بازدید از واحدهای تولیدی لبنیات، مواد غذایی و واحد نساجی نمونه و بررسی مشکلات این واحدها با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی این استان و مدیران واحدهای تولیدی، از اهم اهداف استاندار در این دیدار بود.
صادق‌عابدین در بازدید از واحدهای صنعتی شرکت لبنیات دایتی و شرکت شیراز پوپلین واحدهای صنعتی فعال در زمینه تولید لبنیات و نساجی ضمن بازدید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در این واحدهای صنعتی، مسائل و مشکلات این واحدها را نیز بررسی کرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.